Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brugge, waar Club en Cercle beide Europees, competitie, beker... spelen, ligt ook best goed btw, knap werk.Verklaren we het Belgische topvoetbal allicht niet beter failliet?
Hier op Schiervelde waar 2 clubs spelen, SK Roeselare en de beloften van club brugge, ligt er beter bij.
Tja, boeren weten hoe ze een akker moeten onderhouden hèBrugge, waar Club en Cercle beide Europees, competitie, beker... spelen, ligt ook best goed btw, knap werk.

De akkers liggen tegenwoordig in Brussel. Als ik het me goed herinner, hebben we daar een paar weken geleden nog een oefenmatch gespeeldTja, boeren weten hoe ze een akker moeten onderhouden hè![]()

Als de Uefa moet kiezen, wordt het Hongarije ofzo

Waanzinnig.Het is blijkbaar nog meer schrijnend dan gedacht als ik onderstaande filmpje mag geloven.
Met de bladblazers water proberen weg te krijgen. Leve België!
Lang leve de bladblazers!![]()
Er zit daar volgens mij zelfs geen veldverwarming, ik ben benieuwd hoe dat veld er uit gaat zien na de eerste helft.Ik weet infeite niet waarom dat grappig is dat werkt dus effectief om de toplaag water weg te krijgen. De verwarming kan alleen maar water weg verwarmen die in de grond is niet de toplaag.
Wij gebruiken bladblazers om Bush fires aan te pakken.
Veldverwarming zou wel ideaal zijn voor het speerwerpen tijdens de memorialEr zit daar volgens mij zelfs geen veldverwarming, ik ben benieuwd hoe dat veld er uit gaat zien na de eerste helft.

Kan toch niet dat de UEFA zoiets goedkeurt zelfs.Dat veldons nationaal voetbalstadion, wat een schande zeg.