UEFA Europa League 2024-2025

Verklaren we het Belgische topvoetbal allicht niet beter failliet?
Hier op Schiervelde waar 2 clubs spelen, SK Roeselare en de beloften van club brugge, ligt er beter bij.

Verklaren we het Belgische topvoetbal allicht niet beter failliet?
Hier op Schiervelde waar 2 clubs spelen, SK Roeselare en de beloften van club brugge, ligt er beter bij.
Brugge, waar Club en Cercle beide Europees, competitie, beker... spelen, ligt ook best goed btw, knap werk.

Tja, boeren weten hoe ze een akker moeten onderhouden hè 😉
De akkers liggen tegenwoordig in Brussel. Als ik het me goed herinner, hebben we daar een paar weken geleden nog een oefenmatch gespeeld :p
Ik weet het nog goed, 12 januari, net op mijn verjaardag :D

Die van't dudenpark is een biljart. Die van den heizel is gewoon een ramp. Daar de rode duivels op binnenkort, dan gaat heel België het pas zien.

Als de Uefa moet kiezen, wordt het Hongarije ofzo :laugh:

• OH Leuven - te kort dag bij eigen wedstrijd (zaterdag)

• Standard - te kort dag bij eigen wedstrijd (vrijdag)

• Antwerp - te kort dag bij eigen wedstrijd (zaterdag), ook voor ordediensten

• Genk - veld ondergaat behandeling

• KV Mechelen - Europese licentie staat ingeschreven op veld OHL

• STVV - Europese licentie staat ingeschreven op veld OHL

• Charleroi - niet conform de UEFA-noden

• Zulte Waregem - niet conform de UEFA-noden

• KV Diksmuide Oostende - niet conform de UEFA-noden

• Club Brugge - veld wordt woensdag al gebruikt

• KAA Gent - speelt op hetzelfde moment donderdag
Anderlecht - geen optie wegens staat van het veld

Laatst bewerkt:
Lang leve de bladblazers! :rofl:

Ik weet infeite niet waarom dat grappig is dat werkt dus effectief om de toplaag water weg te krijgen. De verwarming kan alleen maar water weg verwarmen die in de grond is niet de toplaag.

Wij gebruiken bladblazers om Bush fires aan te pakken.

Ziet er gewoon enorm knullig en amateuristisch uit. Elk zichzelf respecterend veld staat een beetje bol zodat dat van z'n eigen draineert.

Ik weet infeite niet waarom dat grappig is dat werkt dus effectief om de toplaag water weg te krijgen. De verwarming kan alleen maar water weg verwarmen die in de grond is niet de toplaag.

Wij gebruiken bladblazers om Bush fires aan te pakken.
Er zit daar volgens mij zelfs geen veldverwarming, ik ben benieuwd hoe dat veld er uit gaat zien na de eerste helft.

Man man, triestiger dan veel pleinen in het Oostblok of Kazachstan. Terecht dat de Nederlanders lachen met zo'n pintjesliga.

Terug
Bovenaan