Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kunde zo'n eerste 40 min voetballen , ne goal incaseren en als ne pudding ineenzakken
GeniaalUnion - Ajax, heel leuk.
Anderlecht naar Turkije. Hebben ze zich nu eens echt zelf aangedaan

Dubbele België Nederland had wel leuk geweest. Beide er waarschijnlijk wel uit dan want laatste jaren steevast de mindere van de Nederlandse ploegen. Nuja nu Fenerbahce, dat zal waarschijnlijk ook te hoog gegrepen zijnGeniaal![]()
Twente hebben we eerder dit jaar vrij eenvoudig weggezet. Ajax is wel andere koek natuurlijk.Dubbele België Nederland had wel leuk geweest. Beide er waarschijnlijk wel uit dan want laatste jaren steevast de mindere van de Nederlandse ploegen. Nuja nu Fenerbahce, dat zal waarschijnlijk ook te hoog gegrepen zijn
Ik moet het geluid gewoon afzetten bij matchen waar hij commentator is.Topspits
Bart Raes heeft die man centraal ook weer niet zien staan. Stekeblind die commentatoren
Dubbele België Nederland had wel leuk geweest. Beide er waarschijnlijk wel uit dan want laatste jaren steevast de mindere van de Nederlandse ploegen. Nuja nu Fenerbahce, dat zal waarschijnlijk ook te hoog gegrepen zijn
Ajax is leuk maar wel einde everhaal voor Union vrees ik, Fenerbahce dat kan mits een topdag, maar ik zie dit Anderlecht dat niet doen. Ja Cercle Brugge als enige Belgische ploeg in Europese 1/8e finales dat zie ik zo maar gebeuren.
Niet overdrijven he mannen. Wij zijn zeker te pakken en het is nog even. Afhankelijk van de vorm van beide ploegen en eventuele transfers. Soit, moesten we eruit gaan, dan liever tegen Union dan tegen PAOKTwente hebben we eerder dit jaar vrij eenvoudig weggezet. Ajax is wel andere koek natuurlijk.
En tis afgekeurd: https://sporza.be/nl/2025/02/11/vel...e-zoeken-voor-match-tegen-ajax~1739292692761/https://www.hln.be/europa-league/he...ax-gewoon-kan-doorgaan-op-de-heizel~a45debe8/ dit zou wel echt alle schaamte voorbij zijn