UEFA Europa League 2024-2025

Rits kan ook niemeer volgen.
Verschaeren en Degreef lopen sneller terug

Die laat daar ook telkens een gigantisch gat vallen

Ma jongens toch wat is dit, vraag me nu wel af wat de rol van Sardella is in deze match. Staan precies met 4 vier achteraan, maar staat afwel zwaar te zwemmen ofwel is zijn rol geen rechtsachter( maar er is ook niemand anders die de zone oppakt).

Toch niet te snappen hoe je zo een verschil kunt hebben tussen de eerste en de tweede helft, maf eigenlijk

Ma jongens toch wat is dit, vraag me nu wel af wat de rol van Sardella is in deze match. Staan precies met 4 vier achteraan, maar staat afwel zwaar te zwemmen ofwel is zijn rol geen rechtsachter( maar er is ook niemand anders die de zone oppakt).

Sardella moet de hele flank pakken zodat Degreef/Hazard kunnen zwerven. Maar dan moet er denk ik wel een middenvelder terug inzakken

Uw probleem blijft centraal volgens mij
Rits te vaak uit positief en o zo sloom. Leander ook te pas en te onpas uit positie en totaal niet scherp genoeg
Gewoon iets dat wekelijks terug keer qua commentaar en Hubert niks aan doet

Rits, dat is zelfs niemeer kijken naar waar ge die bal speelt. Gewoon weg schotten 😂

99% dat hij na de match weer zijn deskundige analyse mag komen geven

Chance dat kwalificatie al binnen is. Met alle geschorsten, mensen niet ingeschreven en het probleem van het seizoen (inefficiënt voor doel) vrij logische nederlaag. Chance da'k geen 600 € voor de verplaatsing betaald heb.

Misschien in de barrage vs real sociedad. Dan zou'k wel gaan ja

En fucking el hadj echt waar. Wanneer is boufal terug please. Hopelijk Vander perren niet te lang out met de hamstring.

Terug
Bovenaan