UEFA Europa League 2024-2025

Waarom Edozie niet ipv Degreef?

Nu moet onze beste voetballer (Stroeyckens) weer schuiven voor matige Yari

Jonge ket Leoni die de ervaren Zanka moet wijzen maar hij moet lopen zegt ook veel

Waarom Edozie niet ipv Degreef?

Nu moet onze beste voetballer (Stroeyckens) weer schuiven voor matige Yari

Jonge ket Leoni die de ervaren Zanka moet wijzen maar hij moet lopen zegt ook veel
Roteert hè. Is toch normaal. Als je Edozie alles laat spelen, zal het weer snel over zijn. Dit is ook een match dat je niet verwacht te winnen. Dus lijkt me logisch om het hier te doen.

Roteert hè. Is toch normaal. Als je Edozie alles laat spelen, zal het weer snel over zijn. Dit is ook een match dat je niet verwacht te winnen. Dus lijkt me logisch om het hier te doen.
Akkoord.
Maar 20 minuten zou die moeten aankunnen toch?
Of hij beschouwt Verschaeren niet als basisspeler want die brengt hij wel? (Wat ik wel begrijp als ik vandaag Leoni en Mario weer zie)

Totaal onverwachte overwinning. De Belgische ploegen doen het weer goed in Europa. Anderlecht 6/6 en nu al een grote stap gezet richting Europese overwintering. Alle Europese wedstrijden al gewonnen, top voor het coëfficiënt.

Wat doet Karl nu weer bij de uitzending op canvas?
Kan die niet eens maandenlang op een eiland gaan zitten na het ek voetbal, Olympische spelen, en alle koers van de afgelopen maanden??

Pffff. Triestige match met triestige spitsen.
Triestig stadion. Precies een oefenmatch.

Hadden toch moeten winnen. Nu wordt het wel moeilijk naar Midtylland. Thuis Roma en dan naar Twente.

Hadden toch moeten winnen. Nu wordt het wel moeilijk naar Midtylland. Thuis Roma en dan naar Twente.
Het is al geen leuk stadion als het vol zit en het is gewoon nog erger voor zo'n matchen voor 5 a 10 000 man.

Is het de bedoeling dat Union haar Europese wedstrijden ooit in eigen stadion zal afwerken?

Het is de bedoeling dat Union een nieuw stadion zet, ja.
maar ze hebben de pech dat ze dat in België moeten doen, waar het decennia kan duren voor ge uw eerste steen moogt leggen.

Op X lees ik dat Mazraoui op de 10 start tegen Fener. Blijkt dit volgens Forza effectief te kloppen. Ajacieden hier die kunnen toelichten?

Terug
Bovenaan