Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt hè, hopen dat ze zo blijven spelen en kampioen worden!Union, daar word je toch vanzelf fan van
Amai, wat een apotheose. Nog altijd niet goed van. Mooie liedjes duren normaal niet lang, maar dit duurt nu al 2 en een half jaar.Union, daar word je toch vanzelf fan van
Was je nu in het stadion?Liverpool
En Union, wat een ploeg toch, mannekes lief.
Och man, begin me er niet over. Ik wou gaan, had zelfs ons vader zo ver gekregen om mee te gaan. Schrijft er op 't laatste moment nog 2 man in voor het oudercontact (mijn vrouw is leerkracht). Geen babysit, dus geen voetbal. Ik vond het echt oprecht jammerWas je nu in het stadion?
.Och man, begin me er niet over. Ik wou gaan, had zelfs ons vader zo ver gekregen om mee te gaan. Schrijft er op 't laatste moment nog 2 man in voor het oudercontact (mijn vrouw is leerkracht). Geen babysit, dus geen voetbal. Ik vond het echt oprecht jammer.

Zeer spijtig allemaal, maar het is wat het is. Zoals 'k zei, ik had er echt graag bij geweest en ik hoop écht dat Union doorstoot (als tweedeSpijtig dat uw moeder niet babysit kon spelen dan![]()
).
good luck!Vanavond de match volgen op TV... Als we winnen zijn we minstens zeker van Conference League in 2024. Zou wel echt mooi zijn.
Ten opzichte van 2 weken geleden moet LASK nu ook komen, willen ze zelf overwinteren. Dat is dus een gans andere match.
Maar ik was wel geschrokken van de kwaliteit in die ploeg. Zeker als ik dat vergelijk met wat Brugge afgelopen zondag liet zien, dan was LASK (toch zeker die eerste helft) echt minimaal Play-off 1 kwaliteit in de jupkesleague.
Hopelijk op de counter dat Amoura opnieuw kan toeslaan. Hij zit toch in de kern. Zal wel zeker geen 90 minuten spelen. Heeft die eigenlijk nog geen enkele keer gedaan trouwens.

Ja wat was dat gisteren... vorige keer dat dit gebeurde was in Mechelen deze zomer. Bijzonder jammer ditDat is een echte off day
Tja, dat kan eens gebeuren.
Jammer natuurlijk

Drukke kalender en ze hebben al 9pnt dus zo goed als geplaatstWaarom speelde Liverpool gisteren met een B-elftal?