UEFA Europa League 2023-2024

Union, daar word je toch vanzelf fan van
Amai, wat een apotheose. Nog altijd niet goed van. Mooie liedjes duren normaal niet lang, maar dit duurt nu al 2 en een half jaar.

Maar toch wel verrassend hoe LASK aan de match begon. Echt wel een stevige goede ploeg, zeker die eerste helft. Ze zetten enorm hoog druk, zo dat wij niet aan voetballen toekwamen.

En Loïc Lapoussin is echt wel het symbool van deze match.
Eerste helft ene balverlies na het andere, niks lukte bij die gast.
En dan de 2 helft nog maar pas begonnen, en hij gaf een pas perfect in de loop met buitenkantje rechts. En toen wist ik, aha "nu gaan we gaan!".

LASK was ook vermoeid na die hoge pressing van de eerste helft.

Maar ze bleven toch serieus goed in blok verdedigen & de ref hielp echt ook niet. Maar blijven erin geloven loont!
Ongelooflijk, iedereen aan't dansen tot half uur na de match. Zo ne last minute win, ah beste gevoel gewoon.

En nu binnen 2 weken niet verliezen, dan overwinteren we weer!

Was je nu in het stadion?
Och man, begin me er niet over. Ik wou gaan, had zelfs ons vader zo ver gekregen om mee te gaan. Schrijft er op 't laatste moment nog 2 man in voor het oudercontact (mijn vrouw is leerkracht). Geen babysit, dus geen voetbal. Ik vond het echt oprecht jammer :headshake:.

Och man, begin me er niet over. Ik wou gaan, had zelfs ons vader zo ver gekregen om mee te gaan. Schrijft er op 't laatste moment nog 2 man in voor het oudercontact (mijn vrouw is leerkracht). Geen babysit, dus geen voetbal. Ik vond het echt oprecht jammer :headshake:.

Spijtig dat uw moeder niet babysit kon spelen dan :(

Vanavond de match volgen op TV... Als we winnen zijn we minstens zeker van Conference League in 2024. Zou wel echt mooi zijn.
Ten opzichte van 2 weken geleden moet LASK nu ook komen, willen ze zelf overwinteren. Dat is dus een gans andere match.
Maar ik was wel geschrokken van de kwaliteit in die ploeg. Zeker als ik dat vergelijk met wat Brugge afgelopen zondag liet zien, dan was LASK (toch zeker die eerste helft) echt minimaal Play-off 1 kwaliteit in de jupkesleague.

Hopelijk op de counter dat Amoura opnieuw kan toeslaan. Hij zit toch in de kern. Zal wel zeker geen 90 minuten spelen. Heeft die eigenlijk nog geen enkele keer gedaan trouwens.

Vanavond de match volgen op TV... Als we winnen zijn we minstens zeker van Conference League in 2024. Zou wel echt mooi zijn.
Ten opzichte van 2 weken geleden moet LASK nu ook komen, willen ze zelf overwinteren. Dat is dus een gans andere match.
Maar ik was wel geschrokken van de kwaliteit in die ploeg. Zeker als ik dat vergelijk met wat Brugge afgelopen zondag liet zien, dan was LASK (toch zeker die eerste helft) echt minimaal Play-off 1 kwaliteit in de jupkesleague.

Hopelijk op de counter dat Amoura opnieuw kan toeslaan. Hij zit toch in de kern. Zal wel zeker geen 90 minuten spelen. Heeft die eigenlijk nog geen enkele keer gedaan trouwens.
good luck!

met Club van vorig weekend zou ik niet gaan vergelijken -> als wij al onze matchen met die mentaliteit spelen dan doen we mee voor de degradatieplaatsen.

Terug
Bovenaan