UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Ik post het hier maar om er geen nieuw topic voor te hoeven maken, maar ik zie geen manier om de CL finale bij de vrouwen te zien op TV sebiet?

Oh wat gun ik het Luis Enrique, maar ik heb het gevoel dat Inter op een zeer lelijke manier zal winnen.

Toch wel ergens leutig om te zien dat Mbappé jaar en dag bij PSG speelt om de Champions League te winnen, lukt niet. Gaat naar Real Madrid, die de jaren ervoor om het jaar de CL leek te winnen, wint in zijn eerste jaar geen enkele titel (supercup niet meegerekend) terwijl PSG even de triple pakt :rofl:

Tsja. In tegenstelling tot Bayern & Barça heeft PSG wel gewoon een deftige organisatie. Inter nog geen kans gehad op dat kopballetje van Acerbi na geloof ik.

Ik vind dit Inter ook helemaal niet zo sterk als wat sommige er van maken. "Geoliede machine" las ik vanochtend nog ergens :rofl:Sluiten zonder prijs het seizoen af.

Tsja. In tegenstelling tot Bayern & Barça heeft PSG wel gewoon een deftige organisatie. Inter nog geen kans gehad op dat kopballetje van Acerbi na geloof ik.

Ik vind dit Inter ook helemaal niet zo sterk als wat sommige er van maken. "Geoliede machine" las ik vanochtend nog ergens :rofl:Sluiten zonder prijs het seizoen af.
Ze gaan wel dankzij hun Cl campaign het jaar afsluiten met meer dan 100miljoen extra.. Voor zo een ploeg met zoveel schulden is dat ook een succes.

Terug
Bovenaan