UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
En zondag mogen ze de kampioen een guard of honour geven 😂. Arsenal, the gift that keeps on giving.

Odegaard weer onzichtbaar in de 2de helft en ze hadden beter zonder Partey gespeeld.
Partey staat gewoon te slapen bij de 2-0. Odegaard is al een heel seizoen plat en Rice leek mij niet fit. Saka mist de kans op 2-2 maar leek me wel verrast omdat Donnaruma er niet aankon. Trossard is wel goed ingevallen.

Ik las 800 mio pond uitgegeven op 5 jaar, 0 trofeeën. Wordt het nog iets onder Arteta?

2012–2015Liverpool95(18)
2015–2022Manchester City225(91)

Nie zwanzen he. Zn goal ratio was bij city een PAK beter dan bij liverpool.

Goals zeggen misschien niet alles maar hij was echt wel goed daar.
Neen goals zeggen niet alles.
Partey staat gewoon te slapen bij de 2-0. Odegaard is al een heel seizoen plat en Rice leek mij niet fit. Saka mist de kans op 2-2 maar leek me wel verrast omdat Donnaruma er niet aankon. Trossard is wel goed ingevallen.

Ik las 800 mio pond uitgegeven op 5 jaar, 0 trofeeën. Wordt het nog iets onder Arteta?
Vooral het feit dat hij gisteren durft zeggen dat Arsenal het beste team in de CL was dit seizoen. Neen, Mikel, Arsenal was niet het beste team in de CL. In de groepsfase was Liverpool het beste team, in de KO fase zijn dat Inter en PSG.

Ik vind hem een goeie coach, maar wat die soms zit te spuien slaagt werkelijk op niets.

De realiteit is inderdaad dat die een fortuin heeft uitgegeven en dat er nu al 2 jaar hetzelfde over gezegd wordt, ze hebben geen spits. Maar terwijl wel middenvelders blijven halen, dat is gewoon volledig zijn verantwoordelijkheid.

Ze hebben veel blessures gehad dit seizoen, maar uw spelers fit houden is ook part of the job. Speelt al 3 jaar dezelfde 14 spelers week in, week uit, dan weet je dat het fout loopt.

Denk dat hij nog 1 seizoen krijgt, maar hij zal volgend jaar de league of CL moeten winnen.

Ik vind hem een goeie coach, maar wat die soms zit te spuien slaagt werkelijk op niets.

De realiteit is inderdaad dat die een fortuin heeft uitgegeven en dat er nu al 2 jaar hetzelfde over gezegd wordt, ze hebben geen spits. Maar terwijl wel middenvelders blijven halen, dat is gewoon volledig zijn verantwoordelijkheid.

Ze hebben veel blessures gehad dit seizoen, maar uw spelers fit houden is ook part of the job. Speelt al 3 jaar dezelfde 14 spelers week in, week uit, dan weet je dat het fout loopt.

Denk dat hij nog 1 seizoen krijgt, maar hij zal volgend jaar de league of CL moeten winnen.
Welja, het is onvergefelijk dat je al 2 seizoenen speelt zonder een echte killer op de 9. Je kan nog met zoveel valse negens of wingers spelen, maar Trossard, Marino, Martinelli, Saka noch Sterling godbetert kunnen dit oplossen.

Vorig jaar hebben ze op het einde van het seizoen Saliba moeten missen, dit jaar Gabriel en zoals je zegt, er is geen deftige backup.
Gisteren in de 80’ minuut brengt hij een RB voor een RB, terwijl op dat moment PSG het enorm moeilijk had.

Zoals iemand anders hier zei, nu beginnen lullen dat Arsenal het beste team was in de CL, ja dan heb je prut in je ogen en ben je totaal niet geloofwaardig, ook niet ten aanzien van uw eigen elftal.

Wel ik ging posten: waarom raheem sterling niet brengen bij arsenal??
Die was toch goed bij man city
....

Nu neem ik zijn stats erbij voor dit jaar.
16 premier league matchen en 6 CL matchen dit jaar.
0 goals.

Mm okay then
Sterling, koning van de intikkers maar enkel omdat zijn team hem er zo vaak kon aanbieden.

Echt matige winger numer 64671498 van Engeland met een beloftevol seizoen vanwege zijn snelheid om dan echt complete ondergemiddelde speler te blijken. Rijtje van Lennon, Pennant, Welbeck, Walcott, ....

Arsenal begon verschroeiend en had toen eigenlijk moeten scoren. Wellicht andere match geweest dan. Sowieso over de hele match enkele wereldsaves van Donnarumma (dat schot van Odegaard en de krul van Saka (?) zijn echt gemaakte goals eruit halen). De xG van Arsenal lag ook een pak hoger (1.74 vs. 2.90). Het had dus best gekunnen voor Arsenal.

Gaandeweg herstelde PSG het evenwicht wel en nadien had je eigenlijk nooit het gevoel dat Arsenal dit nog ging winnen, zelfs niet na de 2-1. De kans van Saka voor een leeg deel was eigenlijk de enige echte kans nog op 2-2 en was niet zo simpel.

Sommer en Donnarumma toch absoluut cruciaal in de kwalificatie voor de finale van Inter en PSG.

Vond PSG gisteren eigenlijk minder sterk dan op Arsenal. Wordt een spannende finale tegen Inter denk ik.

Arsenal begon verschroeiend en had toen eigenlijk moeten scoren. Wellicht andere match geweest dan. Sowieso over de hele match enkele wereldsaves van Donnarumma (dat schot van Odegaard en de krul van Saka (?) zijn echt gemaakte goals eruit halen). De xG van Arsenal lag ook een pak hoger (1.74 vs. 2.90). Het had dus best gekunnen voor Arsenal.

Gaandeweg herstelde PSG het evenwicht wel en nadien had je eigenlijk nooit het gevoel dat Arsenal dit nog ging winnen, zelfs niet na de 2-1. De kans van Saka voor een leeg deel was eigenlijk de enige echte kans nog op 2-2 en was niet zo simpel.

Sommer en Donnarumma toch absoluut cruciaal in de kwalificatie voor de finale van Inter en PSG.

Vond PSG gisteren eigenlijk minder sterk dan op Arsenal. Wordt een spannende finale tegen Inter denk ik.
Niet de grootste voorliefde voor zowel PSG als Inter maar ik gun het beide clubs dit jaar, en hun coaches in het bijzonder.

Voor mij maakt het niet uit wie de finale speelt, het waren vier sterke affiches deze halve finales, waarbij vooral Inter en Barcelona met het mes tussen de tanden speelden. Niet afwachten, veel drang naar voor, soms wat naïef verdedigen. Reclame voor het voetbal.
Hopelijk in de finale terug vuurwerk.

Sterke match van Donnarumma, ik kan ook wel genieten van dat soort wereldsaves.
Vooral die op het schot van Odegaard in de eerste helft, en die met de vingertoppen op de krul van Saka in de tweede helft.

Bij de tweede goal van PSG was Partey echt niet scherp genoeg, maar het is dan ook de klasse van Hakimi dat hij hem er op die manier in schiet.

PSG is echt wel een complete ploeg momenteel, ik zie geen zwaktes. Toch de topfavoriet voor mij, al zou het niet de eerste keer zijn dat Inter een topteam verrast met hun tactiek en efficiëntie.

En zondag mogen ze de kampioen een guard of honour geven 😂. Arsenal, the gift that keeps on giving.

Odegaard weer onzichtbaar in de 2de helft en ze hadden beter zonder Partey gespeeld.

Best wel dramatisch voor Arsenal inderdaad. Op zich hebben ze een geweldig seizoen gespeeld, zowel in de PL als in de CL, maar het eindigt gewoon alweer met 0 prijzen.

die redding op dat schot van Odegaard vond ik onvoorstelbaar. Van dichtbij, staalhard over de grond.

Hoe die er nog met zijn hand bijkon, ni te doen.

De finale wordt in elk geval de match van de backs. De duels Dumfries-Mendes/Hernandez en Dimarco-Hakimi worden om duimen en vingers af te likken.

die redding op dat schot van Odegaard vond ik onvoorstelbaar. Van dichtbij, staalhard over de grond.

Hoe die er nog met zijn hand bijkon, ni te doen.
Net gezien, ongelooflijke redding. Die snelheid van dat schot ook. 1 van de beste saves van de afgelopen jaren.

Donnaruma uitblinker op cruciale fases. Maar als de bal van Saka erin gaat, dan doet hij het daar wel even schlemielig. Een beetje geluk moet je altijd hebben dus.

De afvallende ballen bij PSG op corners werden door Donnaruma goed verwerkt of afgeblokt. Bij Arsenal geeft Partey 2 keer de bal makkelijk weg, niemand kan afblokken en 2 goals tegen. Details maken het verschil.

Positief is wel dat deze ploegen beloond worden voor hun spel terwijl dat ze proberen om hun sterke punten uit te spelen. Waar je vroeger mss iets sneller afbreekvoetbal zou zien.

Sterke match van Donnarumma, ik kan ook wel genieten van dat soort wereldsaves.
Vooral die op het schot van Odegaard in de eerste helft, en die met de vingertoppen op de krul van Saka in de tweede helft.

Bij de tweede goal van PSG was Partey echt niet scherp genoeg, maar het is dan ook de klasse van Hakimi dat hij hem er op die manier in schiet.

PSG is echt wel een complete ploeg momenteel, ik zie geen zwaktes. Toch de topfavoriet voor mij, al zou het niet de eerste keer zijn dat Inter een topteam verrast met hun tactiek en efficiëntie.

Best wel dramatisch voor Arsenal inderdaad. Op zich hebben ze een geweldig seizoen gespeeld, zowel in de PL als in de CL, maar het eindigt gewoon alweer met 0 prijzen.
Defensief toch een beetje vind ik hoor.

Arsenal heeft over twee wedstrijden toch redelijk wat kansen gekregen. In de return tegen Aston Villa zijn ze in de tweede helft aardig verzopen en mogen ze eigenlijk van geluk spreken dat het geen verlengingen zijn geworden. Donnarumma heeft hen meermaals in verschillende wedstrijden moeten rechthouden, dat zegt toch genoeg vind ik. Gelukkig compenseren ze met hun offensieve weelde.

Met Inter ben je nooit klaar. Pakken ervaring en koelbloedig de weinige kansen afmaken die ze krijgen.

Ik zie ze de finale nog winnen.

Defensief toch een beetje vind ik hoor.

Arsenal heeft over twee wedstrijden toch redelijk wat kansen gekregen. In de return tegen Aston Villa zijn ze in de tweede helft aardig verzopen en mogen ze eigenlijk van geluk spreken dat het geen verlengingen zijn geworden. Donnarumma heeft hen meermaals in verschillende wedstrijden moeten rechthouden, dat zegt toch genoeg vind ik. Gelukkig compenseren ze met hun offensieve weelde.
Op Liverpool ook enkele geweldige reddingen, al deed Becker dat in Parijs net hetzelfde.
Uiteindelijk sta je in de finale, hoe je daar geraakt bent maakt ook niks uit. Al zie ik Inter 'm wel pakken.

Terug
Bovenaan