UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Op z'n 17e staat hij in ieder geval véél verder dan CR7 en Messi. Onvergelijkbaar veel verder zelfs. Dat maakt het zo bijzonder.

De vraag is natuurlijk hoe hij zich verder ontwikkelt (al is hij nu al de beste dus status quo is wellicht al ok... :)). In ieder geval moeten z'n stats (vooral doelpunten) toch wel omhoog om uiteindelijk in het rijtje CR7 en Messi te komen.

Op z'n 17e staat hij in ieder geval véél verder dan CR7 en Messi. Onvergelijkbaar veel verder zelfs. Dat maakt het zo bijzonder.

De vraag is natuurlijk hoe hij zich verder ontwikkelt (al is hij nu al de beste dus status quo is wellicht al ok... :)). In ieder geval moeten z'n stats (vooral doelpunten) toch wel omhoog om uiteindelijk in het rijtje CR7 en Messi te komen.

Vooral hopen dat hij nooit pech krijgt met zware blessures.

Jezus Aster, 't is geen wedstrijdje 'commentator die de allerbeste wedstrijd mocht becommentariëren' hé.

Wel ik ging posten: waarom raheem sterling niet brengen bij arsenal??
Die was toch goed bij man city
....

Nu neem ik zijn stats erbij voor dit jaar.
16 premier league matchen en 6 CL matchen dit jaar.
0 goals.

Mm okay then

Wel ik ging posten: waarom raheem sterling niet brengen bij arsenal??
Die was toch goed bij man city
....

Nu neem ik zijn stats erbij voor dit jaar.
16 premier league matchen en 6 CL matchen dit jaar.
0 goals.

Mm okay then
Neen die was niet goed bij City, al helemaal niet bij Chelsea en nog minder bij Arsenal.

In Liverpool destijds wel.

En zondag mogen ze de kampioen een guard of honour geven 😂. Arsenal, the gift that keeps on giving.

Odegaard weer onzichtbaar in de 2de helft en ze hadden beter zonder Partey gespeeld.

Terug
Bovenaan