UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Szczęsny heeft over de 2 matchen toch ook geen sterke, secure indruk gelaten vind ik.

Net als ik dit typ wel een mooie redding.

Taremi toch niet meer de killer spits dan dat hij was bij Porto.

Dus als lautaro en thuram niet allebei fit zijn, heeft inter wel een probleem in de finale.

Tjah, ge ziet zo hard dat Fort en dieje op den andere flank er voor spek en bonen staan é, die worden gewoon niet aangespeeld.

Barca had het wel meer verdiend. Veel meer goeie kansen, enkele wondersaves van Sommer, bal op de paal, net geen penal (de echte fout was er volgend mij binnen).

Jammer.

Ik ben een Barça fan, maar toch respect voor hoe Inter die verlengingen uitgespeeld heeft. Geen 17 man met krampen, geen onnozel gedoe aan de cornervlag, geen opstootjes creëren en zulks...zo kan het dus ook, en dan kan ik daar best mee leven.

Ik ben een Barça fan, maar toch respect voor hoe Inter die verlengingen uitgespeeld heeft. Geen 17 man met krampen, geen onnozel gedoe aan de cornervlag, geen opstootjes creëren en zulks...zo kan het dus ook, en dan kan ik daar best mee leven.

Same. Respect voor deze sportieve match.

Straf van Inter nooit gedacht na de 2-2,
zou wel lachen zijn als PSG nu zonder Mbappé de beker met de grote oren pakt :scream:

Heerlijk om te zien dat dit type voetbal nog altijd werkt in Europa. Het moet niet altijd van dat tiki taka zijn :) Verdiend van Inter, Barca kan maar beter wat verdedigers gaan halen.

Terug
Bovenaan