Dookie Well-known member 6 mei 2025 #2.021 Inter mag toch echt veel kleine irritante fouten maken zonder kaarten.
TRUMP Active member 6 mei 2025 #2.024 Sommer toch wel sterke keeper. Ik zie ze het nog wel redden hoor.
Neef Jo Well-known member 6 mei 2025 #2.025 Toch zot hoe de 2 helften zo verschillend kunnen zijn. Schitterende speler die Yamal.
Dixaq Active member 6 mei 2025 #2.026 Pedri ineens wel in de match en Barca draait weer als vanouds. Ze voetballen er heel makkelijk door nu.
Pedri ineens wel in de match en Barca draait weer als vanouds. Ze voetballen er heel makkelijk door nu.
Dookie Well-known member 6 mei 2025 #2.030 Prachtig! Een van de zwakkeren vandaag het gevoel maar toch scoren
P Pinkman Well-known member 6 mei 2025 #2.031 Wat een verschrikkelijke wedstrijd speelt die Dumfries vandaag. Wat een verschil tegenover vorige week.
Wat een verschrikkelijke wedstrijd speelt die Dumfries vandaag. Wat een verschil tegenover vorige week.
Rub1nho Well-known member 6 mei 2025 #2.032 Hilarisch om anderhalve pagina leedvermaak met Barça te lezen hier, ik zap net naar de match op het moment van de 2-3. Iets met een beer en schieten? En nu wachten tot dit in mijn gezicht ontploft.
Hilarisch om anderhalve pagina leedvermaak met Barça te lezen hier, ik zap net naar de match op het moment van de 2-3. Iets met een beer en schieten? En nu wachten tot dit in mijn gezicht ontploft.
Dixaq Active member 6 mei 2025 #2.034 Mannekes en gewoon nog steeds ballen op tafel en met heel de ploeg op de middenlijn gaan staan. Cubarsi
Mannekes en gewoon nog steeds ballen op tafel en met heel de ploeg op de middenlijn gaan staan. Cubarsi
W witloof Well-known member 6 mei 2025 #2.035 5x voorkomen en uiteindelijk nog gaan verliezen. Dat is ook onitaliaans.
brandon Well-known member 6 mei 2025 #2.036 2x op rij een dubbele achterstand ophalen tegen Inter, je moet het toch maar doen!