UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Ik ben nu toch wel benieuwd naar die offsidelijn want Mkhitaryan leek mij daar toch gewoon onside te staan eigenlijk.

edit: jezus nipter kan haast niet :laugh:

@Vega jij kan dit nog beter inschatten wss, maar ik heb toch echt het gevoel en het idee dat deze Yamal al verder staat dan Messi op die leeftijd.

Waarmee ik niet wil bedoelen dat hij een even grote carrière zal hebben want daar moeten we echt wel voorzichtig mee zijn.

@Vega jij kan dit nog beter inschatten wss, maar ik heb toch echt het gevoel en het idee dat deze Yamal al verder staat dan Messi op die leeftijd.

Waarmee ik niet wil bedoelen dat hij een even grote carrière zal hebben want daar moeten we echt wel voorzichtig mee zijn.
Volgens mij zei de commentator gisteren dat messi pas op die leeftijd 6 of 9 matchen had gespeeld voor Barcelona en Yamal zit aan 100.

Net de samenvatting gekeken en dat waren me toch een potje heerlijke doelpunten.

Maar die Szczesny zag er wederom niet zo goed uit bij die 2-3 en dat afgekeurde doelpunt.

Wat een match, Yamal heeft zeker het potentieel om Messi op te volgen. Als je op 17 jaar je ploeg al zo kan dragen op het hoogste niveau, fenomenaal gewoon wat die kerel doet. In de Copa Del Rey ook met zn 2 assists.

Dan loopt daar ook nog een 18 jarige Cubarsi, die ook voor zn leeftijd al zeer ver staat. En met dat hun jeugd van de week de youth league heeft gewonnen, weet je dat er nog veel talentjes zitten aan te komen. Geweldige tijd om barca supporter te zijn, na enkele moeilijkere jaren!

Op vlak van prestaties zeer zeker. Messi had wel last van blessures in zijn beginjaren.

Ik heb het hier na de kwartfinales al gezegd, maar ik ga het nog eens herhalen: wat een ongelooflijk lekker UCL-seizoen hebben we al meegemaakt 🤩

Tjah, kan je inderdaad niet vergelijken, Messi had toen enkele wedstrijden gespeeld op die leeftijden, Lamine is al 1 van de 3 belangrijkste Barça spelers (als niet de belangrijkste). De paar keren dat hij niet aan de aftrap stond dit seizoen waren ook telkens wedstrijden waar we amper gevaar konden brengen en we ik denk 2 wedstrijden ook nog eens verloren.

Maarja Messi... Is in mijn ogen zeer moeilijk te evenaren. Dat is een speler die enorm is blijven groeien doorheen zijn carrière en zelfs zijn manier van spelen aanpaste om nog beter te worden. Lamine is op zijn leeftijd veruit de beste speler ooit van die leeftijd maar we zullen zien hoe hij evolueert... Kijk naar Ansu Fati, werd ook meteen de hemel ingeprezen, 1 blessure en die is geen 5 miljoen meer waard (alhoewel ik hem deksels goed vond spelen vorig week, die mag dit weekend zeker in de basis starten van mij).

Koundé vandaag pas afgereisd naar Milan met... Een lowcostvlucht :rofl: Meer van dat bij de shotters!

Ben eens curieus, kan werkelijk alle kanten opgaan... Zit sinds zondag ook al met de poepers, Lautaro en Thuram starten straks gewoon. Barça mogelijks met Gerard Martin links en Eric Garcia rechts, als dat maar goed afloopt...

Koundé vandaag pas afgereisd naar Milan met... Een lowcostvlucht :rofl: Meer van dat bij de shotters!

Ben eens curieus, kan werkelijk alle kanten opgaan... Zit sinds zondag ook al met de poepers, Lautaro en Thuram starten straks gewoon. Barça mogelijks met Gerard Martin links en Eric Garcia rechts, als dat maar goed afloopt...
Graag verlengingen alleszins :unsure:

Maar idd, het kan beetje alle kanten uit. Inter gaat wel beter met hun ruimte moeten omspringen dan vorige week. Beetje vreemd om dat te zeggen ondanks de drie gescoorde goals, maar ze hadden daar bij momenten toch echt een boulevard aan ruimte om nog meer te scoren.

Wat voor een irritante kleur hebben die truitjes van Barça zeg. Lijkt veel te goed op het gras :unsure:

Vorige week woensdag, rond de middag viel mijn € dat het de avond ervoor CL was. Ik was blij dat ik eraan dacht en dat in die avond naar Barça - Inter ging kunnen kijken.

Donderdagmiddag vervloekte ik mezelf dat in het GVD weer vergeten was. En nog erger toen ik doorhad wat voor een match ik gemist had..

Dit gezegd zijnde, als de match nu half zo goed is ga ik al blij zijn.

Terug
Bovenaan