UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Real heeft natuurlijk ook niet de naam om lang met dezelfde trainer door te gaan natuurlijk... (daar moeten we al heel ver terug voor in de tijd).
Het is Carlo zijn 4e seizoen al zeker hé? Misschien is het tijd voor eens een frisse wind inderdaad. Zal dan voor volgend seizoen zijn.

Maar naar mijn gevoel ontbreekt daar toch iets. Met de groep spelers die er nu is, lijkt het me toch ook niet heel eenvoudig om er een robuust geheel van te maken. Talent genoeg, maar misschien toch net niet homogeen genoeg?

Met Vinicius en mbappé 2 spelers die er niet aan denken om mee te verdedigen. Heel moeilijk tegen een hoog passende ploeg als Arsenal.

Zeker niet ingraven en duimen dat de centrale as fit blijft.

1 blessure verwijderd van disaster, maar dat zei ik vóór de blessure van Gabriel ook al :p
Kiwior heeft dat gisteren best goed gedaan centraal. Blessure nu bij Saliba, Kiwior, Rice of Partey zou inderdaad fataal zijn.

Rest valt op te vangen. Blessure bij Odegaard, Saka, Martinelli of Merino? --> Wonderkind Nwaneri to the rescue.
Of Trossard natuurlijk :)

Real heeft natuurlijk ook niet de naam om lang met dezelfde trainer door te gaan natuurlijk... (daar moeten we al heel ver terug voor in de tijd).
Het is Carlo zijn 4e seizoen al zeker hé? Misschien is het tijd voor eens een frisse wind inderdaad. Zal dan voor volgend seizoen zijn.

Maar naar mijn gevoel ontbreekt daar toch iets. Met de groep spelers die er nu is, lijkt het me toch ook niet heel eenvoudig om er een robuust geheel van te maken. Talent genoeg, maar misschien toch net niet homogeen genoeg?
Er ontbreekt gewoon een duidelijk idee. Da's eigenlijk al jaren zo, maar tot vorig jaar had je bv. nog Kroos die de lijnen uitzette op het veld. Nu had je dat dit seizoen enkel met Ceballos die terecht zich in de basis heeft geknokt, maar die is nog niet terug van zijn blessure.

Het probleem is ook dat Ancelotti nooit eens iets gedurfd zal proberen op aanvallend vlak. Vinicius is al maanden zo wisselvallig als de pest op de linksbuiten, maar mag daar wel continue blijven staan. Hij zegt gisteren ook letterlijk op de persconferentie: "de beste spelers moeten gewoon spelen". Tsja ...

met réal weet je helaas nooit....

kijk naar die CL finale waar ze 1-0 achter stonden tot de laatste minuut, en dan nog 1-3 of 1-4 wonnen tegen athletico..

Of tegen Juventus. wonnen ze de eerste match zelfs met 0-3 , maar in de terugmatch ging het bijna nog helemaal mis, tot een fractie voor het einde....

of deze :help:
nee ik durf er geen geld op zetten

Laatst bewerkt:
Ik zou eigenlijk eens in deze thread moeten graven naar de lieve forum vriendjes die zaten te lachen toen ik Arsenal, Barcelona en real voor eindwinst opschreef.
Waar zitten die pensponies nu?! :feelsgood::unsure:

Barcelona gewoon topfavoriet voor de treble dit seizoen. Hansi Flick laat ook gewoon zien dat je met een duidelijke visie helemaal geen 11 toppers nodig hebt op elke positie. Komt er ook nog eens bij dat hij bepaalde spelers ook gewoon beter maakt.

Kan je zelfs als aartsrivaal enkel maar respect voor hebben.

Lewandowski kan toch ook wel dikke cijfers voorleggen ondertussen in de cl en dit jaar int algemeen.

Games played
Ronaldo 183 140
Messi 163 129
Lewandowski 131 105 goals

Goal/appereance ratio
Lewandowski 0.80
Messi 0.79
Ronaldo 0.77

Netjes veu zen leeftijd.

Meanwhile stond de Europa league hymne op in Villa 😂 daar ist al game over.

Belgische kijkers nu switchen naar rtl sports

Terug
Bovenaan