UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Ondertussen heeft UEFA al dus laten weten dat ze hoogstwaarschijnlijk de regel gaan aanpassen. Als ze de bal 2 keer raken en duidelijk onbedoeld is, dan telt de penalty.

Voilà.

Sterk.
De woorden "duidelijk" en "onbedoeld" kan je uren en uren over discuteren bij een fase.

Ik zie er absoluut geen meerwaarde of verbetering in.

Sterk.
De woorden "duidelijk" en "onbedoeld" kan je uren en uren over discuteren bij een fase.

Dat is inderdaad een slechte aanpassing. Constant neuten daarover dan. Ik snap dit niet. De regel is duidelijk nu.

Sterk.

Inderdaad.

Plus het feit dat je hiermee mogelijks de keeper op het verkeerde been zet lijkt me toch ook niet al te eerlijk als die gewoon zou tellen. Hertrappen leek me logischer zoals al gezegd.

Dat gefluit en die commentaren op social media op Tielemans wel onnozel. :rofl:

Mij daar bij ons ook al ferm aan geërgerd. En wij hebben er zeker ook zo zitten. Maar bij een deel Club fans toch een ongezonde fixatie op alles wat met Anderlecht te maken heeft.

Ik heb zelf nog geen seconde antipathie gevoeld voor pakweg een Charles De Ketelaere. En vind dat wel leuk als die goed bezig is.

Mij daar bij ons ook al ferm aan geërgerd. En wij hebben er zeker ook zo zitten. Maar bij een deel Club fans toch een ongezonde fixatie op alles wat met Anderlecht te maken heeft.

Ik heb zelf nog geen seconde antipathie gevoeld voor pakweg een Charles De Ketelaere. En vind dat wel leuk als die goed bezig is.
Idd vooral tielemans die zich toch nooit negatief uitgelaten heeft tov Club.

Idd belachelijk, ik doe dat zelfs niet met zo'n Burgess die dan nog eens enorm irritant is, kan daar wel van genieten :biglaugh: (ook als supporter van de tegenstander)

Ik krijg wel steeds dit soort filmpjes door van Anderlecht boys

Is ook zo makkelijk om grappen van te maken 😂

Wtf heeft die Rice gegeten?

IMG_3078.jpeg

Terug
Bovenaan