Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wa ne zever dat die penalty van alvarez word afgekeurd
Hoezo? Dat is gewoon de regel.wa ne zever dat die penalty van alvarez word afgekeurd
wa ne zever dat die penalty van alvarez word afgekeurd
Denk dat dat deze regel is?Gewoon 100% terecht. Duidelijk te zien dat hij hem 2x raakt. Mag gewoon niet.
Wist wel niet dat die dan niet gewoon opnieuw getrapt moest worden, maar ergens is dat ook logisch.
Hoezo? Dat is gewoon de regel.
Sloeg gewoon helemaal nergens op. De VAR heeft voetbal opnieuw verneukt. Ik wist niet dat het nog kon, maar toch nog mij kunnen verrassen. Wa maakt het in fokking godsnaam ook uit da je die 2x raakt als je uitglijdt. Laat dan op z'n minst hernemen in een penaltyreeks. Maar nee, meteen afkeuren.
Regels regels. Zo een lucky goal moet gewoon kunnen. Dan moeten ze ne keeper ook maar bestraffen die te vroeg van zijn lijn vertrekt en bal pakt -.-
Dat lijkt me ook ne leuke regel om in te voeren.
Wat is het verschil tussen 2x raken in het uitglijden of 1x naar doel tikken en vanop 6m binnen rammen (ook 2x raken)

Euhm, naast het feit dat letterlijk niemand dat zag live, noch op tv, zie je dat verschil zelf toch wel. Het moest maar met anderlecht zelf gebeurenWat is het verschil tussen 2x raken in het uitglijden of 1x naar doel tikken en vanop 6m binnen rammen (ook 2x raken)

Sarcasme toch hè?
Regel invoeren zeg ik u!Moest ik atlético fan zijn en int stadion zijn, ik word gewoonweg wit van woede denk ik