gamer5
Well-known member
Arsenal heeft geen aanvallers en ook gewoon in Europa niet de mentaliteit.Ze kunnen de PL laten varen, en alles op de CL zetten…
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arsenal heeft geen aanvallers en ook gewoon in Europa niet de mentaliteit.Ze kunnen de PL laten varen, en alles op de CL zetten…
Gezien de drive en tempo waar Liverpool gisteren mee speelde, denk ik dat niet?Heeft Slot zich niet wat overspeeld door tegen Southampton op volle kracht te spelen?
Goh, psg had er evengoed 3 of 4 in kunnen leggen in de heenmatchHebben jullie dezelfde match gezien als ik? Liverpool had er minstens 3 moeten maken
en in de verlengingen was psg ook wel beter imo.
Het enige wat hen de nederlaag bezorgd heeft is een onzichtbare Salah

Dembele schiet ze er momenteel wel met de ogen dicht binnen. 21 goals al in 2025, dat zijn echt zotte cijfers.Arsenal
Ik hoop dat PSG het wint maar ik kan niet buiten Real of Barcelona. Ik vrees dat PSG op dit niveau te weinig killers in de ploeg heeft. Ze lijken me te moeilijk te scoren tegen goede verdedigingen.
Ja, echt fantastisch, hoe dat die door goed beleid en rationele transfers het zo ver gebracht hebben. Chapeau!Hoop nu toch wel dat PSG eindelijk die beker kan grijpen. Mooie club
Ja, echt fantastisch, hoe dat die door goed beleid en rationele transfers het zo ver gebracht hebben. Chapeau!
Ge zegt het toch zelf, ploeg draait dit jaar toch gewoon goed? Ze hebben zelfs geen absurde/idiote transfers gedaan zoals in het recente verleden, maar gewoon gehandeld gelijk iedere relatief normale Europese topclub? Hoeft niet afgestraft te worden wat mij betreft.Ja, echt fantastisch, hoe dat die door goed beleid en rationele transfers het zo ver gebracht hebben. Chapeau!
Daar volledig los van: de ploeg van dit seizoen draait goed. Barcola, Doué en dat middenveld staat toch wel sterk. En dan heb je die Pacho, dat die daar ging spelen had ik niet gedacht toen die bij Antwerp zat. Echt zeer goed naast Marquinhos.
Maar Dembelé is zoals in zijn Barça nog net te vaak een kip zonder kop vind ik.
Ze missen volgens mij toch een echte killer vanvoor om de Champions League te winnen dit jaar.
Als ik uw redeneringen moet volgen zou ge zelf niet eens naar uw eigen cluppie moeten kijken omdat ze in handen zijn van mensenrechtenschenders.Maar allez, Niklas is daar toch gewoon aan't trollen. Laat u toch niet vangen!
Als ik uw redeneringen moet volgen zou ge zelf niet eens naar uw eigen cluppie moeten kijken omdat ze in handen zijn van mensenrechtenschenders.
Daar komt ook gewoon de factor geluk bij kijken. PSG heeft de toss gewonnen wat het kiezen van de zijde betreft, zodat de penalties genomen werden voor hun eigen fans. En PSG heeft ook nog eens de toss gewonnen om te kiezen wie als eerste mocht trappen, zodat zij als eerste konden beginnen. Beide hebben een aanzienlijk, statistisch aantoonbaar effect op de kansen op succes bij de penalties.Gezien de drive en tempo waar Liverpool gisteren mee speelde, denk ik dat niet?
Ze waren fysiek toch dik ok, vond ik.
Het enige wat hen de nederlaag bezorgd heeft is een onzichtbare Salah, onbestaande efficiëntie in de tweede helft en details bij het nemen van de penalty's.
Je onderschat Inter en overschat Barcelona hier vind ik.Goede prestatie toch van Kompany en Bayern. Twee keer Leverkussen opzij zetten, en dat zonder tegendoelpunt, dat zal toch wel vertrouwen geven. Inter in de kwartfinale moet ook wel kunnen lukken. Maar daarna zullen ze in de halve finale wel stranden tegen Barcelona, vermoedelijk.
't Is te zeggen. Ze hebben een zalige aanvalslinie en zoals het een Italiaanse ploeg betaamt een betonnen verdediging.Je onderschat Inter en overschat Barcelona hier vind ik.
Inter gaat toch een lastige tegenstander zijn. Bayern zal toch vooral defensief hun zaakjes op orde moeten hebben in die confrontatie en zien dat ze niet als een bende naïevelingen in het spel van Inter trappen. Wel (licht) favoriet natuurlijk.
Barca/Bayern lijkt me dan weer een 50/50 geval. Beide aanvallend sterk, maar defensief kwetsbaar.

ik ben ook,optimistisch maar heb niet zo’n goeie champignons als jij duidelijk!Club staat vanavond 0-2 voor aan de rust. AV gaat geen verlengingen zien zitten tegen het onvermoeibare blauw-zwart en bijgevolg in de tweede helft beginnen aanvallen waardoor er ruimte komt voor de counter. 0-3 en in de volgende ronde PSG belachelijk maken.![]()
Ik vind over het algemeen dat de analyses/voorspellingen die ik overal lees behoorlijk optimistisch zijn. 't Is niet omdat we eens 0-3 voorstaan bij Atalanta en het vervolgens afmaken dat we dat zomaar direct opnieuw kunnen gaan doen.ik ben ook,optimistisch maar heb niet zo’n goeie champignons als jij duidelijk!
hoop dat ze misschien gelijkspel uit de wacht kunnen slepen, maar denk eigenlijk dat we kansloos gaan verliezen, 2-0 of zo