UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Zwak getrapt deze. Jammer voor Liverpool, beide ploegen mochten doorgaan om het met een cliché te zeggen.

Niet onverdiend. Jammer dat zo een match zo vroeg was.
Begrijp de penaltynemers niet, Nunez als 2de weet je gewoon hoe dat gaat eindigen.

Die zit al 120 minuten van de ene kant van het veld naar de andere te lopen :unsure:

Verdedigende taken niet gevolgd maar wel veel balverlies gezien in balbezit, slechte acties, slechte passes. Krijgt em een kans op een schot is em te “afwachtend” en word zijn schot geblokkeerd -.-

En kheb het vorige week al eens gezegd, maar bij deze nog eens, wat een heerlijke ploeg is PSG op dit moment. Daar loopt een ploeg rond met 1 dertiger en voor de rest allemaal (vrij) jonge spelers. 't is zonde wat erachter zit qua project, maar puur als ploeg toch echt wel magnifiek wat Enrique ermee gedaan heeft.

Gisteren hadden we misschien iets meer verdiend, toch wel wat kansen gemist en ik hd ons graag zien doorgaan maar ik ga ook niet zeveren he, over 2 wedstrijden gezien verdiende PSG het zeker.

Dit had voor mij gerust de finale kunnen zijn trouwens, gewoon 2 zeer sterke ploegen en ik denk dat er weinig zullen zijn die PSG het zo lastig kunnen maken.

Arsenal 😂😂

Ik hoop dat PSG het wint maar ik kan niet buiten Real of Barcelona. Ik vrees dat PSG op dit niveau te weinig killers in de ploeg heeft. Ze lijken me te moeilijk te scoren tegen goede verdedigingen.

Arsenal 😂😂

Ik hoop dat PSG het wint maar ik kan niet buiten Real of Barcelona. Ik vrees dat PSG op dit niveau te weinig killers in de ploeg heeft. Ze lijken me te moeilijk te scoren tegen goede verdedigingen.
Ze kunnen de PL laten varen, en alles op de CL zetten…

Arsenal... die liggen er de volgende ronde uit. Tzal Real of PSG worden, als die doorgaan spelen die de semi tegen elkaar zeker?

Terug
Bovenaan