UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Gisteren weer een vreemde wedstrijd voor Barça... Eerst de rode kaart op Cubarsi waar een fout op De Jong vooraf ging, vervolgens Barreiro die geen rood kreeg, snap ik toch allemaal niet hoor... Vele Barça supporters spreken nu over de maturiteit van de ploeg om geen goal te incasseren, ik ben van mening dat we gewoon dikke chance hebben gehad. Hoeveel gekraakte schoten Benfica gehad heeft op de match of ballen gewoon pal op Scezsny. Hij heeft eigenlijk maar 1 écht "goede" redding moeten doen en dat was het schot in de eerste minuut.

Soit, goede uitgangspositie voor volgende week, hoop wel dat we snel enkele goals kunnen scoren en dat het CL-spook weer niet opdaagt in Montjuic...

Laatst bewerkt:
Lamine Yamal on fire.
En Lewa absoluut niet... Heeft hij de laatste paar wedstrijden al dat hij kansen die hij vroeger erin ramde, verknalt, voornamelijk flutballetjes en de passing ook alles behalve. Kon Raphinha volledig alleen op doel zetten maar ja, voorzet veels te hard.

En nu maar hopen dat hij mij ongelijk geeft :)

-edit-

Iemand enig idee hoe Otamendi die gele kaart kwijtgescholden krijgt? Die krijgt hij voor de overtreding op Baldé die er gewoon is, feit dat de goal wordt toegekend kan die gele kaart toch nooit teniet doen?!

Laatst bewerkt:
Hoe naïef kan je starten als Feyenoord zijnde? Met een hoop jonkies volle bak gaan pushen bij godbetert Inter..
Ik heb er nu niks van gezien, maar dat klinkt toch vrij logisch als je een 0-2 moet ophalen nee? Snel de 0-1 proberen en dan weet je maar nooit.

Hetzelfde wat Club morgen zal moeten proberen bv.

Hakimi ook rotslecht bij PSG. Doet toch echt niets goed -.-
Die zit al 120 minuten van de ene kant van het veld naar de andere te lopen :unsure: verdedigend alles goed aan het toehouden en aanvallend steeds zorgen dat de winger terugmoet of met een man meer staan. Op het einde wat minder, maar hij zat wss stikkapot.
Ik vind het één van de beste backs die er rondloopt momenteel, ongelofelijk hoeveel werk die verzet.

Terug
Bovenaan