UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Tzolis is nu zgz. de schlemiel maar hoeveel keer heeft die in de competitie al geen punten opgebracht. Dat was gewoon een keigoede aankoop maar elke 23 jarige heeft al eens een iets minder periode.
Idem Mechele die naam wordt quasi alleen vernoemd als het in negatieve context is, je zal maar uiterst zelden spontaan lezen hoe goed hij wel was. En dan is het nog van 'haja hij doet zijn defensieve taken he'.
Omgekeerd gasten als Skov, die kreeg eindeloos krediet, zelfs als speelde die ook draken van matchen. Idem met Mignolet, het is gewoon schijten in de kerk om nog maar te insinueren dat het in bepaalde fases misschien iets beter kon (heb het nu niet per se over gisteren voor alle duidelijkheid).
Allemaal puur subjectief he.

Tzolis is nu zgz. de schlemiel maar hoeveel keer heeft die in de competitie al geen punten opgebracht. Dat was gewoon een keigoede aankoop maar elke 23 jarige heeft al eens een iets minder periode.
Idem Mechele die naam wordt quasi alleen vernoemd als het in negatieve context is, je zal maar uiterst zelden spontaan lezen hoe goed hij wel was. En dan is het nog van 'haja hij doet zijn defensieve taken he'.
Omgekeerd gasten als Skov, die kreeg eindeloos krediet, zelfs als speelde die ook draken van matchen. Idem met Mignolet, het is gewoon schijten in de kerk om nog maar te insinueren dat het in bepaalde fases misschien iets beter kon (heb het nu niet per se over gisteren voor alle duidelijkheid).
Vind ik ook, kritiek hebben op Club nu is nogal goedkoop en het lachen met de owngoal is gewoon ronduit idioot -> ze hebben gewoon een supersterke campagne gehad, weliswaar met het nodige geluk, maar ook daar kan je de kanttekening plaatsen dat je geluk soms ook wel afdwingt.

We hoeven niet verbaasd te zijn als het ons de komende 10 jaar niet meer zou lukken om een 1/8e finale van CL te halen (of een andere Belgische club), wat gezien de budgetten tegenwoordig eigenlijk ook niet meer dan normaal zou zijn.

Hopelijk kunnen ze nu de terugmatch complexloos aanvatten en toch gewoon vol voor dat waterkansje gaan dat we hebben, en dan vooral volle bak naar de playoffs toe werken en daar terug vlammen zoals vorig jaar.

Spijtig laatste kwartier, maar toch weer een deftige prestatie van Brugge. Die kopbal van Vanaken, dat schot van Tzolis, het schot van Vetlesen... dat zijn ballen die altijd binnenmoeten in de UCL.
Ge ziet waar het geld zit natuurlijk als ge 4 man kunt inbrengen die mogelijks nog beter zijn dan uw basiself :crazy:
Hopelijk volgende week snel een goal voor Brugge en dan kan alles imo.

Jammer voor Club maar in dit toernooi, en zeker in deze fase, worden zulke missers cash betaald.
Nochtans zijn ze tegen dit Villa in de terugmatch imo niet eens kansloos, als die 0-1 snel valt kan het wel eens gaan spoken.

En indien niet is het toch maar een heel mooie campagne geweest.

Die 3e tegengoal is jammer, daardoor wordt het wel heel moeilijk om volgende week nog te stunten.

Zoals al aangehaald was het gisteren vooral de afwerking die te wensen over liet. Een paar kansen die zeer wild naast geschoten werden, maar altijd gekadreerd moeten zijn op dit niveau.

Villa is toch een sterkere ploeg na de wintermercato.

Sinds die Talbi voor Marokko heeft gekozen vind ik hem maar ruk spelen trouwens :evil:

Idd. En schlemiel vind ik persoonlijk zelfs overdreven. Speelde gewoon een prima partij eigenlijk. Die misser is jammer, maar was ook verre van een simpele bal om te nemen en nog eens met z'n linkervoet.

Penaltyfout is puur pech, want menselijke reflex.

Vind ik ook, kritiek hebben op Club nu is nogal goedkoop en het lachen met de owngoal is gewoon ronduit idioot -> ze hebben gewoon een supersterke campagne gehad, weliswaar met het nodige geluk, maar ook daar kan je de kanttekening plaatsen dat je geluk soms ook wel afdwingt.
De hele campagne hebben ze moeten schuimbekken, maar nu we verliezen (en wellicht uitgeschakeld gaan worden) zijn ze daar weer hoor :laugh: Enorm kinderachtig.

Ik heb daar nog maar enkel beelden van gezien op mijn telefoon, maar ik moest spontaan denken aan de 'schwalbe' van Tzolis tegen Standard.
Leek mij even gelijkaardig, zelfs met het "overdreven vallen" maar nu krijgt ie penalty tegen en tegen Standard kreeg ie geel voor schwalbe :wtf:

Mogen ons 2 pollekes kussen. Alisson houd ons erin.
Dat en het feit dat zowel de ref als de VAR geen graten zagen in die duw van Konaté, ik snap niet hoe dat gepasseerd is..
Nu, PSG echt wel enorm goed aan het spelen, los van het feit dat het PSG is, is het echt wel een leuke ploeg om naar te kijken tegenwoordig. Enrique gelijk gekregen met het feit dat ze zonder Mbappé veel meer als team spelen.

Dat en het feit dat zowel de ref als de VAR geen graten zagen in die duw van Konaté, ik snap niet hoe dat gepasseerd is..
Nu, PSG echt wel enorm goed aan het spelen, los van het feit dat het PSG is, is het echt wel een leuke ploeg om naar te kijken tegenwoordig. Enrique gelijk gekregen met het feit dat ze zonder Mbappé veel meer als team spelen.
Biased waarschijnlijk maar dat zou toch een heel lichte penalty geweest zijn. Maar als hij gegeven word gaat de VAR die niet overrulen.

Inderdaad, viel me op hoe ze precies met meer dan 11 spelen nu waar ze vroeger altijd met 9 speelden als Neymar en Mbappé er nog rondliepen.

Veel onverdiender gaat het niet worden denk ik :unsure: na die goal Liverpool wel wat beter, maar die waren echt nergens heel de match..
Als het in de terugmatch hetzelfde spelbeeld is gaat het nog heel erg lastig worden voor Liverpool.

Love it :love:

Maar onverdiender kan het niet 😝. Maar bon, Madrid doet het ook al jaren zo ;)
Kansen afwerken is natuurlijk ook een kunst, maar zo'n 'smerige' overwinning heeft zelfs Real nog niet gehad bij mijn weten hoor. Die CL finale van 2022 komt in de buurt, maar dit is toch nog extremer hoor.

Kansen afwerken is natuurlijk ook een kunst, maar zo'n 'smerige' overwinning heeft zelfs Real nog niet gehad bij mijn weten hoor. Die CL finale van 2022 komt in de buurt, maar dit is toch nog extremer hoor.
City 2024, CL finale 2022, PSG 2022, Chelsea 2022, City 2022,…

Ze hebben het verheven tot een kunst

Zie de wedstrijden nog eens terug ;)

Pas op, akkoord met @Pinkman hoor dat het 1 van de grootste smash & grabs was die ik toch allesinds al ooit gezien heb :)

Liverpool tot dusver,
De kampioen van Spanje in de poep 2-0
De kampioen van Engeland in de poep 0-2
De kampioen van Duitsland droog in de poep 4-0
De kampioen van Frankrijk met ene trauma in de poep. 0-1

Die sjarels er gaan er toch dicht bij zijn dit jaar voor de Cl.

Zie nu pas die fase met Barcola en Konaté tegoei, hoezo is dat geen rood zeg? Allemachtig.

Vorig seizoen gaven ze Araujo ook rood voor iets dergelijks, daar was het contact zelfs nog minder, maar hetzelfde vergrijp: bewust de speler hinderen.

Terug
Bovenaan