Général Zantas
Well-known member
Die trap van Vetlesen, amai. Niet moeilijk dat die vaker op de bank zit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt deze uitslag hebben we enkel aan ons zelf te danken en niet omdat Aston Villa zo goed was.Club toch vooral aan zichzelf te danken met al die gemiste kansen. En de omstandigheden zaten nochtans weeral mee, met een gehavend Villa.
Maar als ze volgende week spelen zoals op Atalanta is er nog niets beslist.
nuja, de own goal is spijtig, kan je weinig tegen doen. Als Mechele er niet is dan heeft die spits ‘m maar binnen te lopen.1-7PSV goed uit de kleedkamer gekomen 2 goals tegen op 2 minuten 1-5

Arsenal kan forfait geven volgende week.
Of met vijf achterin en Rice op de liberoArsenal kan forfait geven volgende week.
Tja, ofwel zet je dan Skoras of Campbell van Club Next. 't is nu niet dat dat veel beter is. Al vind ik ook wel dat hij beter eens wat kan' bezinnen', vooral hem tegen zichzelf beschermen.Geen zever, een minuut voor die own goal was ik nog aan het denken ”Waar is de tijd dat Sheldon Cooper hier elk weekend zat te kakken als Mechele nog maar naar de bal keek. En zie die nu elke CL match topprestaties neerzetten.
Dus ik neem de volle verantwoordelijkheid, I jynxed it.nuja, de own goal is spijtig, kan je weinig tegen doen. Als Mechele er niet is dan heeft die spits ‘m maar binnen te lopen.
Ik volg niet echt nog de matchen in de JPL, maar Tzolis moet daar toch pakken beter zijn dan in de CL om steeds te starten? Da’s elke match dat die foute beslissingen neemt.
Stel dat we daar snel op voorsprong komen, gaat het geloof weer groeien. Dus idd: niets te verliezen en er vol voor gaan volgende week.Ik zou alle hoop nog niet opgeven. Gewoon full gas in de terugmatch. Niets te verliezeb