UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Is toch goed? Wil zeggen wat we super goeie spelers hebben! Je kan moeilijk liever hebben dat ze wat slechter spelen zodat we met die minder goed spelende spelers volgend seizoen kunnen blijven spelen :tongue:
Geld genoeg om weer een nieuwe selectie van bangelijke spelers te kopen.
Probleem is dat alle andere ploegen zullen weten dat we op een berg geld zitten en 'moeten' kopen

Wat een knal zeg...
Bon dus deze zomer zijn we kwijt: De Cuyper, Ordonez, Seys (misschien?), Talbi, Jutgla, Tzolis, Jashari, Onyedika.

Euhm...
Onyedika en De Cuyper sowieso, die kregen een belofte dat Club zou meewerken aan transfer. Talbi en Seys zie ik wel nog een jaartje blijven. Tzolis en Jashari gaan lastig zijn te houden en bij Jutgla hangt alles af van zijn seizoenseinde

Onyedika en De Cuyper sowieso, die kregen een belofte dat Club zou meewerken aan transfer. Talbi en Seys zie ik wel nog een jaartje blijven. Tzolis en Jashari gaan lastig zijn te houden en bij Jutgla hangt alles af van zijn seizoenseinde
Tzolis zit toch nog geen subtopper op te wachten, Jashari moeten we alles aan doen voor nog een jaartje te houden, Seys en Talbi moeten toch nog jaartje bevestigen en elke week knallen in de JPL.

Mignolet kon hier toch ook meer doen of ben ik nu te streng?

Ziet de bal afkomen, komt niet al te hard en gaat vrij in 't midden in doel :unsure:

Blijft gewoon staan.

Zelfde spelbeeld en het dubbeltje dat de andere kant opvalt en Atalanta gaat door. Club kan best ook nog eens scoren. De 3-3 zal sneller vallen dan de 2-3

Terug
Bovenaan