UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Geweldige sfeer ook voor de match.
Leuk welkom voor De Ketelaere ook, zichtbaar ontroerd bij zijn rondje na de match.
Voor de rest weer een topmatch in de CL toch van Club, prachtig europees parcours voorlopig.

Hoe snel is Talbi wel niet?

Hopelijk kiest die gewoon voor België en niet voor Marokko, wat een potentieel!
Supersnel volgens de UEFA

Minutes played
86'

Goals
0

Passing accuracy (%)
90%

Assists
1

Top speed (km/h)
136.6km/h

Distance covered (km)
10.7km

Wat een campagne zijn wij hier aan het neerzetten zeg :crazy:
Heeeeel lichte penalty natuurlijk, maar zal mij worst wezen. We maken volgende week effectief kans op nóg een verlengd verblijf in de fucking CL... Gekker moet het niet meer worden :scream:

Zeer goedkope penalty, maar wel een dik verdiende zege. Of het genoeg gaat zijn, is maar de vraag, maar knappe campagne gespeeld van Brugge.

De VAR kon sowieso niet tussenkomen geloof ik he? Omdat er contact was, hoe licht ze ook was?

Zeer goedkope penalty, maar wel een dik verdiende zege. Of het genoeg gaat zijn, is maar de vraag, maar knappe campagne gespeeld van Brugge.

De VAR kon sowieso niet tussenkomen geloof ik he? Omdat er contact was, hoe licht ze ook was?

Er stond alleszins wel een kaderke op mijn scherm met penalty check - var.

T zit ons wel echt mee deze campagne
Veel meeval op cruciale momenten ( owngoal, 2 cadeau penalty's), maar anderzijds is dat wel iets dat je afdwingt natuurlijk.

Al is het natuurlijk nu niet goed dat deze fase Europa rondgaat als een half schandaal. Europese media zijn niet mals voor de scheidsrechters van gisteren. Dat kan in de terugmatch weer averechts gaan werken.

Veel meeval op cruciale momenten ( owngoal, 2 cadeau penalty's), maar anderzijds is dat wel iets dat je afdwingt natuurlijk.

Al is het natuurlijk nu niet goed dat deze fase Europa rondgaat als een half schandaal. Europese media zijn niet mals voor de scheidsrechters van gisteren. Dat kan in de terugmatch weer averechts gaan werken.
Dat was ook de scheidsrechter die een penalty floitvtegen ons Club fiorentina was naar mijn lening ook vrij licht.
Ik verwacht ook niet dat we doorgaan eerlijk gezegd. En zo erg zou ik dat niet vinden anders gaat onze kalender propvol komen te zitten. Voor mij is de titel toch het belangrijkste.

Dat was ook de scheidsrechter die een penalty floitvtegen ons Club fiorentina was naar mijn lening ook vrij licht.
Ik verwacht ook niet dat we doorgaan eerlijk gezegd. En zo erg zou ik dat niet vinden anders gaat onze kalender propvol komen te zitten. Voor mij is de titel toch het belangrijkste.
Gewoon op elk niveau blijven gaan. De kern is ruim genoeg. Je speelt kampioen, blij met de rechtstreekse CL plaatsing, en dan zou je daar niet willen vlammen?

Gewoon op elk niveau blijven gaan. De kern is ruim genoeg. Je speelt kampioen, blij met de rechtstreekse CL plaatsing, en dan zou je daar niet willen vlammen?
Tuurlijk, gewoon alles geven binnen een week: ik twijfel er ook totaal niet aan dat ze dat gaan doen... voor de match zaterdag op STVV vrees ik dan weer wel ;)

Tuurlijk een belachelijk lichte penalty die je echt niet tegen wil krijgen, maar de punten voor de clubcoëfficient en landencoëfficient heb je toch maar mooi en die tellen gewoon nog vele jaren mee, dus dankuwel scheids!!

Enige wat je moet gaan vrezen is dat we wel een pak spelers gaan kwijtgeraken deze zomer... zeker indien we ons niet voor nieuwe CL zouden kunnen plaatsen.

Terug
Bovenaan