Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
99,5% zeker!Voorlopig zijn we door! 99% zeker
Ja Hayen heeft daar echt iets neer gezetGewoon weeral eens DIKKE pluim op hoed vsn Hayen: ploeg staat gewoon goed, city heeft moeite om openingen te vinden
This aged well. Wa een actie van FerranJutgla toch wel verkeerde keuze vanvoor. Al die lange ballen... Dan heb je toch meer aan nilsson

Ja dat heeft invloed want nr 24 speelt tegen nr 9 etcStel dat ze winnen, heeft dat dan impact op een meer ‘gunstige’ loting of is dat gewoon random?
Niet dat er nog gemakkelijke klanten tussenzitten..
Jutgla waar ik heel de eerste helft ni wild van werd, zette die verdediger weg als een kegel. Wa was datLekker afgewerkt, wat een stunt. Perfecte moment ook
Maar hoe staan die te verdedigen seg![]()
Dan zou het op DIT moment tegen Feyenoord zijn... Laat maar komen!Ja dat heeft invloed want nr 24 speelt tegen nr 9 etc
Het is wel iets ingewikkelder uiteraard met de nodige uitzonderingen etc

Best case scoor je meteen. Worst case kan je de tegenstander meteen hoog op het veld onder druk zetten.Vraag ik me nu al jaren af, wie heeft er ooit beslist dat 1 pas naar achter om dan meteen de bal lang te sturen een goed begin van de match is? Vaak is het resultaat gewoon dat je na 10 seconden de bal al kwijt bent.![]()