UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Net voor die 4-5, was dat geen penalty aan de andere kant? Oprechte vraag want heb het niet helemaal goed gezien.
Na de 4-5 (en dus ook vlak voor laatste fluitsignaal) was er dus een VAR check. Makkelie is niet naar het scherm gegaan, maar de VAR vond het alleszins geen penalty. Het was wel complete chaos in de 16 daar :LOL: Ik heb het 2 keer herbekeken, ik denk niet dat er iets aan de hand was. Maaer stel dat Benfica daar een penalty had gekregen was het waarschijnlijk 5-4 geworden :crazy:.

Die van Benfica natuurlijk woest. Een bankzitter heeft in tumult erna nog rood gekregen. Ja wat was dat

Na de 4-5 (en dus ook vlak voor laatste fluitsignaal) was er dus een VAR check. Makkelie is niet naar het scherm gegaan, maar de VAR vond het alleszins geen penalty. Het was wel complete chaos in de 16 daar :LOL: Ik heb het 2 keer herbekeken, ik denk niet dat er iets aan de hand was. Maaer stel dat Benfica daar een penalty had gekregen was het waarschijnlijk 5-4 geworden :crazy:.

Die van Benfica natuurlijk woest. Een bankzitter heeft in tumult erna nog rood gekregen. Ja wat was dat
Tjah, toch een paar blunders... Niet alleen van de keepers maar ook van de refs/VAR. De penalty van Benfica en de tweede penalty van Barça had nooit gegeven mogen worden... Vraag is natuurlijk of Barça de 2e penalty gekregen had als de ref die van Benfica niet gefloten had (gegarandeerd dat hij de beelden gezien heeft tijdens de rust en beseft dat het een duik van jewelste was).

Sczesny... Tjah, dat hij maar op de bank blijft. Als Peña al op rare momenten uitkomt, wat moeten we dan zeggen van Cszesny. Heeft nu 3 wedstrijden gespeeld en daarin 1x rood gepakt, een penalty veroorzaakt en een stuk of 3-4 goals op zijn naam (gisteren al zeker 3, hij moet precies toch nog leren om te roepen naar zijn verdedigers wanneer een bal voor hem is).

Ik zag op mijn app dat er 10 minuten werd over gespeeld in Feyenoord . Wat was daar de reden toe?

Terug
Bovenaan