UEFA Champions League 2024/25

Wat vind jij van het nieuwe format?

• Totaal aantal stemmers
    117
Marca gaat morgen met prachtige woorden komen denk ik 😅

Rotte mentaliteit in die ploeg, aan het talent ligt het niet. Bellingham moet er daar toch gewoon uit? Elke 50/50 trekken die van Real hun al heel de match uit het duel. En Mbappe serieus van zijn troon gevallen, in de zak van Bradley.

Mbappe functioneert gewoon niet als nr 9 / in de spits. Dat is een linksbuiten, en niks anders.
Endrick komt er in, Mbappe dus naar buiten, en na een paar minuten een dikke kans.

Als Vini jr fit is, zit je met zo ongeveer de 2 beste linksbuitens ter wereld in dezelfde ploeg. Dat kan niet werken.

edit: los daarvan heb ik genoten van Liverpool. Tempo waarmee ze de bal rondspelen is zeer indrukwekkend, heel veel in 1 tijd. Zondag ManC kloppen met forfaitcijfers? :-p

Mbappe functioneert gewoon niet als nr 9 / in de spits. Dat is een linksbuiten, en niks anders.
Endrick komt er in, Mbappe dus naar buiten, en na een paar minuten een dikke kans.

Als Vini jr fit is, zit je met zo ongeveer de 2 beste linksbuitens ter wereld in dezelfde ploeg. Dat kan niet werken.
Ik blijf deze opmerkingen maar lezen maar ik begrijp niet vanwaar die steevast komen. Mbappé heeft het merendeel van zijn carrière als 9 / spits / centraalse aanvaller gespeeld (op papier) en daar heeft hij ook de beste statistieken qua percentage.

Hij heeft ook jarenlang met Neymar samengespeeld en dat werkte ook gewoon, waarom zou dat met Vinicius dan niet kunnen?

Mbappé is al shit van vorig seizoen (voor het EK) en met Ancelotti die er geen deftig geheel van kan maken momenteel, dat is eerder het probleem nu.

Wat :unsure:

Twee CLs in drie jaar vanuit de underdogpositie gewonnen en grotendeels op mentaliteit, maar diezelfde mentaliteit is rot. Juist ja.

Bellingham die zich heel de match wegsteekt, Endrick die alleen maar spelers wou blesseren als hij er opkwam (en daar nu in geslaagd lijkt met Konate), Mbappe die zijn man constant laat lopen en zoals ik al zei, heel de match niet voluit in de duels gaan.

Ik heb het niet over de ploeg van de vorige jaren, ik heb het over deze groep. (Bellingham altijd een rotte mentaliteit gehad trouwens)

edit: los daarvan heb ik genoten van Liverpool. Tempo waarmee ze de bal rondspelen is zeer indrukwekkend, heel veel in 1 tijd. Zondag ManC kloppen met forfaitcijfers? :p
Mbappe heeft heel deze match rechtsbuiten gespeeld…

Hoezo rechtsbuiten? :unsure:

Maar de verwarring is logisch. Mbappe stond zo een beetje op links, maar er stond geen centrumspits op het veld dus ja, linksbuiten stond hij nu ook niet echt.
Ja sorry gewoon overgenomen 😅. Hij stond gewoon linksbuiten, amper in het centrum gezien. Maar kreeg niets van Bradley.

Het is het al niet waard geweest. Konate ziet er niet goed. Onze vriend Endrick is er op het einde van de wedstrijd dan toch in geslaagd hem te blesseren. Idioot.

90 minuten gedomineerd tegen Real, met gewoon echt heel goed voetbal.

En Conor fucking Bradley, wat een match speelt die.

15/15 :coolbrows:

Bellingham die zich heel de match wegsteekt, Endrick die alleen maar spelers wou blesseren als hij er opkwam (en daar nu in geslaagd lijkt met Konate), Mbappe die zijn man constant laat lopen en zoals ik al zei, heel de match niet voluit in de duels gaan.

Ik heb het niet over de ploeg van de vorige jaren, ik heb het over deze groep. (Bellingham altijd een rotte mentaliteit gehad trouwens)

Mbappe heeft heel deze match rechtsbuiten gespeeld…
En waarom dan precies?

Vorig jaar toen zijn vormcurve in dalende lijn zat is die wel altijd kei hard blijven werken op 't veld, lijkt me niet dat je zoiets doet als je een rotte mentaliteit hebt.

Een ettertje bij momenten, dat zeker, maar een rotte mentaliteit? Mag je toch eens uitleggen hoor.

Het is toch ook niet dat dit Real een slechte ploeg is he jongens, enkele ronkende namen en een topcoach, het was gisteren ook gewoon Liverpool dat heel sterk speelt. Gravenberch gewoon wederom heel goed, Jones ook, de enige die misschien niet echt in de match zat was Diaz, die Slot dan ook wisselt voor Gakpo, die wel een sterke invalbeurt speelt.

Het is toch ook niet dat dit Real een slechte ploeg is he jongens, enkele ronkende namen en een topcoach, het was gisteren ook gewoon Liverpool dat heel sterk speelt. Gravenberch gewoon wederom heel goed, Jones ook, de enige die misschien niet echt in de match zat was Diaz, die Slot dan ook wisselt voor Gakpo, die wel een sterke invalbeurt speelt.
Ik vind het wel knap wat Slot daar aan het doen is. Altijd wel fan geweest van hem als trainer, maar was een beetje bang dat hij door de mand ging vallen bij Liverpool. Ook omdat Klopp vervangen geen evidentie is.

Ik vind het wel knap wat Slot daar aan het doen is. Altijd wel fan geweest van hem als trainer, maar was een beetje bang dat hij door de mand ging vallen bij Liverpool. Ook omdat Klopp vervangen geen evidentie is.
Ik denk dat elke Liverpool supporter wel schrik had, wat na Klopp toen die aankondigde van te stoppen, velen hoopten toen denk ik wel op Xabi Alonso, toen Slot dan tekende was dat voor veel supporters het onbekende.
Zelf ook wel fan van hem als trainer als bij Feyenoord, maar je weet nooit of een trainer die stap hogerop kan zetten en met een heel andere kleedkamer overweg kan. Maar het voetbal dat we nu spelen is bij momenten gewoon indrukwekkend en héél gebalanceerd.

Vind Club dit jaar toch echt indrukwekkend in de CL hoor. Heel matuur, goed voetbal, steevast meer goede kansen dan de tegenstander (ook in de matchen die ze niet winnen). Dat middenveld met Onyedika, Jashari en Vanaken, zeg. En dan Tzolis waar veel dreiging vanuit gaat en die zoveel goed doet. Goeie backs. CV's secuur. Jammer van het gebrek aan spits en de mindere vorm van Skov.

Met meer efficiëntie had de plek bij de eerste 24 al lang binnen moeten zijn. En dan mogen ze nog van geluk spreken dat ze 2 cadeau-goals krijgen tegen Villa en Celtic.

Denk wel dat ze nog een driepunter nodig hebben om er nu bij te zijn, hetgeen niet vanzelfsprekend is tegen Sporting Lissabon, Juve en City...

Vind Club dit jaar toch echt indrukwekkend in de CL hoor. Heel matuur, goed voetbal, steevast meer goede kansen dan de tegenstander (ook in de matchen die ze niet winnen). Dat middenveld met Onyedika, Jashari en Vanaken, zeg. En dan Tzolis waar veel dreiging vanuit gaat en die zoveel goed doet. Goeie backs. CV's secuur. Jammer van het gebrek aan spits en de mindere vorm van Skov.

Met meer efficiëntie had de plek bij de eerste 24 al lang binnen moeten zijn. En dan mogen ze nog van geluk spreken dat ze 2 cadeau-goals krijgen tegen Villa en Celtic.

Denk wel dat ze nog een driepunter nodig hebben om er nu bij te zijn, hetgeen niet vanzelfsprekend is tegen Sporting Lissabon, Juve en City...
Goede match van Club en het zat ook een beetje tegen. Schmeichel tikt de bal van De Cuyper net uit het hoekje. Skov Olsen trapt een voorzet net over (misschien dat hij niet had verwacht dat de bal over de verdediger zou gaan) en Jutgla afgekeurd.

volledig akkoord, enige minpuntje blijft voor mij de positie van Mechele ... toch echt wel risico-patiënt en de zwakkel schakel in dit team.
Op voorwaarde dat Nilson terugkeert want Jutgla/Vermant als diepe spits is ook wat licht in vergelijking met de kwaliteit op de andere posities.

Middenveld echt super met Onyedika - Jashari - Vanaken, als die 3 fit zijn en bij ons blijven tot de playoffs dan staan we er goed voor!

Ik vroeg me gisteren af hoeveel goals we hadden gescoord moest Thiago nog bij ons gespeeld hebben. Die zou zich wel geamuseerd hebben.

volledig akkoord, enige minpuntje blijft voor mij de positie van Mechele ... toch echt wel risico-patiënt en de zwakkel schakel in dit team.
Op voorwaarde dat Nilson terugkeert want Jutgla/Vermant als diepe spits is ook wat licht in vergelijking met de kwaliteit op de andere posities.

Middenveld echt super met Onyedika - Jashari - Vanaken, als die 3 fit zijn en bij ons blijven tot de playoffs dan staan we er goed voor!
Nochtans was Mechele de voorbije matchen de beste CV

Terug
Bovenaan