TRUMP
Active member
Verrassend genoeg, nog geen thread gevonden op de naam "turkije". indien wel, mag deze uiteraard samengevoegd worden.
Anyway: schitterende reis beleefd!
1) Gorëme, Cappadocië, 5 nachten . Dat landschap
prachtig gewoon.
ideaal om de balloons te spotten smorgens om 6 uur, die er over vliegen. ik heb ze proberen te tellen. Tussen de 90 en 100 ballonnen tegelijkertijd. Vlakbij je. Op een gegeven moment vloog er ene 5 meter boven ons.
Verder: horse riding gedaan. ook eens leuk. Quad's kon je ook huren, niet gedaan.
Ideaal te combineren met Antalya, ik gok 4 uurtjes met de bus.
2) Istanbul. Wat een prachtige stad. We verbleven in Sultanahmet. De ideale locatie om de stad te verkennen.
Galata tower gedaan, cruise op de bosporus, eens naar aziatisch gedeelte (Kadikoi, Uskudar).
Verder Blue mosque en Ayasophia. En de zijstraatjes naast de "grand bazaar" . Allemaal namaak kledij, maar amper te onderscheiden van echt.
Overigens, ik vond de Turken een ongelofelijk gastvrij volk, qua hotels ook. Niet normaal. zo behulpzaam.
Lawaai naast ons op de kamer: sorry sir we give you new room
. toch nog niet veel meegemaakt!
Ik ga zeker nog es terug voor Pumakele en Ephezes.
Anyway: schitterende reis beleefd!
1) Gorëme, Cappadocië, 5 nachten . Dat landschap
prachtig gewoon.ideaal om de balloons te spotten smorgens om 6 uur, die er over vliegen. ik heb ze proberen te tellen. Tussen de 90 en 100 ballonnen tegelijkertijd. Vlakbij je. Op een gegeven moment vloog er ene 5 meter boven ons.
Verder: horse riding gedaan. ook eens leuk. Quad's kon je ook huren, niet gedaan.
Ideaal te combineren met Antalya, ik gok 4 uurtjes met de bus.
2) Istanbul. Wat een prachtige stad. We verbleven in Sultanahmet. De ideale locatie om de stad te verkennen.
Galata tower gedaan, cruise op de bosporus, eens naar aziatisch gedeelte (Kadikoi, Uskudar).
Verder Blue mosque en Ayasophia. En de zijstraatjes naast de "grand bazaar" . Allemaal namaak kledij, maar amper te onderscheiden van echt.
Overigens, ik vond de Turken een ongelofelijk gastvrij volk, qua hotels ook. Niet normaal. zo behulpzaam.
Lawaai naast ons op de kamer: sorry sir we give you new room
. toch nog niet veel meegemaakt!Ik ga zeker nog es terug voor Pumakele en Ephezes.
Laatst bewerkt: