Tuin topic: Bloemen, struiken, bomen en groenten..

Goh ja, mij stoort dat wel. Heb nu gene voor en na van de bambooblaadjes want das meer vooraan.
Maar ik vind dat verschil toch wel wat storend, en dat is zo een strook van pak 15 meter langs de oprit en ik vind dat echt wel wat slordig tonen.

Eerst alle bladeren ea op een hoop blazen, weg van de kiezel. Pas dan opzuigen, of beter nog opnemen met de hand/de greep/platte schop en in kruiwagen gooien. Best niet opzuigen want er kan hier en daar een kiezel inzitten met gevolgen voor de bladzuiger.
 
Terug
Bovenaan