Trophy Platinum Club

surveys biome 1 heb ik gehaald zonder daar moeite voor te doen.
biome 2 was inderdaad de moeilijkste en toch had ik de laatste 2 op een half uur gevonden. Je kan heel die level in 5 minuten doen door alle vijanden voorbij te lopen. ciphers zitten normaal nooit achter een locked door of een gele barrière.
In het filmpje is een goeie manier door de level door te gaan.

Sommige rooms komen zeldzamer voor en op den duur weet je wel ongeveer wat je nog niet gezien hebt.
En het zijn altijd groene driehoekjes op de minimap die mogelijk een cipher kunnen zijn.
Mijn laatste 2 ciphers van biome 2 waren deze:
Thx for the info, kga er denk ik dit verlof eens mijn werk van maken, heb je de DLC ook gespeeld?

1L100513.png

need for speed unbound

CRYSIS 3 Remastered #163

Alle 3 remastered versies afgewerkt blijf erbij C2 is de beste , 3 was goed vanwege de OP boog en 1 was goed omdat het destijds 'revolutionair' was 😎

nu eindelijk tijd om aan Elden Ring te beginnen :)

1L52eb79.png

Laatst bewerkt:
1L3ba9c0.png

the callisto protocol ( ps4 versie )

na de ps5 versie nu dus de ps4 versie,geen enkele keer dood gegaan :cool:
waar blijft die super hard mode :unsure:

1Ld7bad6.png

#43 Stray. Prachtige, leuke game. Enkel die ene trophie waar de zurks je niet mochten te pakken krijgen was een beetje een pain in the ass...

100%
Brothers, a tale of two sons

1Lde3628.png

#24: Avicii Invector
Nog eens een rhythm-game ertussen :cool: was niet al te moeilijk om de platinum te halen eens je het spel goed doorhebt en het makkelijkste nummer speelt voor de 100% completion op hard :unsure:
ook mijn 3500e trophy :cool:

Terug
Bovenaan