Trophy Platinum Club

1L20254b.png

Wattam

platinum

🍣

Heerlijk absurd. Van de maker van Katamari.

#33 Horizon Forbidden West

Eindelijk!! heb er langer aan gezeten dat de vorige.....

1L74d57b.png

Laatst bewerkt:
Twee games waar het een paar jaar geduurd heeft eer ik ze eindelijk op Platinum had... De eerste omdat die zo moeilijk is en ik die regelmatig lange tijd laten liggen heb, en de tweede omdat ik die eigenlijk alleen met mijn kinderen speelde.

#13 : Trackmania Turbo
1L025731.png

#14 : Ultimate Chicken Horse
1L809255.png

Afgelopen 2 weken thuis gezeten met een lumbago, dus paar point & click games afgewerkt 😅
Blijf dit genre wel vermakelijk vinden.

1Lb7e735.png

Family Mysteries: Poisonous Promises
Platinum

1Lee889a.png

Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow
Platinum

1Lae77de.png

Family Mysteries 3: Criminal Mindset
Platinum

1L39b52e.png

Cat Quest II
Platinum

Precies wel meowlijker, oei sorry, moeilijker dan deel 1, toch iets frustrerender

1L227084.png

Uncharted: The Lost Legacy
Platinum

Na ooit eens begonnen te zijn en nooit af te werken, deze terug begonnen in voorbereiding op de eventuele autopop van Uncharted 4 + LL remastered. Nu tussen de soep en de patatten U4 opnieuw aant spelen!

1Ld3d22d.png

Final Fantasy XV
Platinum + Bijna alle DLC

Nog zo'n verhaal, begonnen, teveel dingen tegelijk, opgegeven en nu toch opgepikt. Behalve 2 bossfights in de DLC alles gedaan. Als ik veel zin heb ga ik wel eens foefelen met de patch om Comrades ook te completen

1Le7d284.png

TOEM
Platinum

Chill spel, eigen sfeertje

6L5d6377.png

A Juggler's Tale
100%

De mechanics van de poppenspeler zorgden voor dat tikkeltje meer denkwerk, deze mocht gerust langer geweest zijn

1L9e8294.png

Heal
Platinum

Tegen dat ik doorhad dat deze game over Alzheimer ging (of toch iets met geheugenproblemen) kon je me zelf afvoeren...

1Lad74cf.png

Drowning
Platinum

Depressie proberen bespreekbaar maken, kudos

1L3c0246.png

Summertime Madness
Platinum

Artsy fartsy game, ooit eens door dat schilderij van al die trappen door elkaar willen lopen, this is your game!

1L63ccd0.png

Submerged: Hidden Depths
Platinum

Vervolg op Submerged, met veel plezier gespeeld

Ik post dit totaal niet omdat ik donderdag naar @StanTem ga en anders weer onder mijn voeten ga krijgen...

De mannen met een gezin, hoe spelen jullie dat allemaal klaar qua tijd?
Of zijn de meeste hier nog kinderloos?

Hangt ervan af wat je bedoelt met 'dat allemaal'... Niet iedereen hier heeft 20 Platinums per jaar he :p. Als ik er 3 heb op een jaar, was het al een uitzonderlijk goed jaar :). En verder kun je natuurlijk ook samen met je kinderen gamen, cfr mijn Platinum hierboven ;).

Ik ga niet liegen maar sinds mijn zoon ouder is dan 1 jaar zie ik mijzelf hier ook niet zo veel meer posten xD

Afgelopen 2 weken thuis gezeten met een lumbago, dus paar point & click games afgewerkt 😅
Blijf dit genre wel vermakelijk vinden.

1L38105f.png

Enigmatis: The Ghosts of Maple Creek
Platinum

1L476839.png

Enigmatis 2: The Mists of Ravenwood
Platinum

1L91ca52.png

Enigmatis 3: The Shadow of Karkhala
Platinum

De mannen met een gezin, hoe spelen jullie dat allemaal klaar qua tijd?
Of zijn de meeste hier nog kinderloos?
Ik ben kinderloos, yez.

Ik ben ook zelfstandig, dus de ene dag kan es wat kalmer zijn dan het ander. Ik zal ook sneller een halfuur gamen dan naar tv/een serie te kijken.

Valhalla ben ik begonnen eind vorig jaar, we zijn nu bijna april. Neem nu 3 maand, is 90 dagen. 174 uur gedeeld door 90 dagen is 1.9 uur per dag. Als je elke dag een uur kunt spelen, dan geraak je ook ver weg imo.

Maar!!! Dit is enkel van toepassing op games waar je direct en overal kunt saven. Neem nu een klassieke J-RPG met fixed save points, dan is dit een no-go voor mij omdat ik niet kan inschatten hoelang het kan duren tegen ik kan saven.
Door mijn game-ervaring kan ik ook zaken beter inschatten en zal ik bv niet verder gaan in de main storyline als ik nog maar 20min over heb. Dan gebruik ik die tijd om side-content te doen.

Tis anders gamen dan vroeger, als we nog kinderen/pubers zonder zorgen waren, maar het blijft een hobby dat diep in mijn bloed zit en ik kan het niet zomaar lossen.

Terug
Bovenaan