Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dubbels tellen niet mee (is nog niet veranderd tegenover vroeger).@StanTem krijg ik mijne tag aub
You made my day!!Dubbels tellen niet mee (is nog niet veranderd tegenover vroeger).

Maar het is toch een leukere tijd dan heel veel van die "shit" games, want dat zijn het toch wel meestal.Je wil niet weten hoeveel shame plat's ik heb, nu koop ik ze die minder dan 1€ staan. vroeger betaalde ik 5€ maar die doe ik nie meer.
Grootste breaker voor mij zijn collectibels in games zoeken, ik heb nooit zin om met een guide te spelen. TLOU2 hoef ik nog 1x maal te spelen en alles vinden maar dat kost zoveel tijd![]()
Alles is beter dan op een pot mayonaise staan te tikkenMaar het is toch een leukere tijd dan heel veel van die "shit" games, want dat zijn het toch wel meestal.
Hahahahah, I know rightAlles is beter dan op een pot mayonaise staan te tikken

would do it all over again.Ik spaar die euro’tjes uit van die cheape platinums voor andere digitale games (nu oa Call of the Sea, en de Sherlock game)Je wil niet weten hoeveel shame plat's ik heb, nu koop ik ze die minder dan 1€ staan. vroeger betaalde ik 5€ maar die doe ik nie meer.
Grootste breaker voor mij zijn collectibels in games zoeken, ik heb nooit zin om met een guide te spelen. TLOU2 hoef ik nog 1x maal te spelen en alles vinden maar dat kost zoveel tijd![]()
Enige idee hoe lang je over deze plat hebt gedaan?mn eerste voor 2022
khad niet verwacht dat deze simulator zo "eenvoudig" zo zijn kwa management . PC simulator vorig jaar die was pittiger uw klanten konden daar reclameren
#135 Car Mechanic Simulator 2021
![]()
91 uurEnige idee hoe lang je over deze plat hebt gedaan?

Gratz jong!![]()
Hades #250

En hoe kunnen we dat verifieren?? Je kan hier vanalles typen....God Of War ( PS4) heb ik ook als platinum kunnen behalen. Een van de weinige die er zo laat mee is begonnen na de release.
Kingdoms of Amalur ook platinum behaald de laatste maand

En hoe kunnen we dat verifieren?? Je kan hier vanalles typen....![]()
Zet keer een afbeeldingske bijGod Of War ( PS4) heb ik ook als platinum kunnen behalen. Een van de weinige die er zo laat mee is begonnen na de release.
Kingdoms of Amalur ook platinum behaald de laatste maand
gewoon psnprofiles en de game ingeven en elke platinum heeft zijn eigen afbeelding