Trophy Platinum Club

1L5efe36.png

#239 Donuts 'n' justice

1L34b0d3.png

#73 Ghost of Tsushima (PS4)

Toffe game, maar had voor mij toch niet hetzelfde gevoel als dat ik velen hier al lyrisch over hoorde spreken.
Story vond ik maar gewoontjes, combat was soms geweldig, maar soms ook derp, wereld, art style en sound waren wel top.

(Blijft het jammer vinden dat ze die lipsync pas gefixt hebben bij de PS5 versie en deze patch nooit naar PS4 is gekomen, dik minpunt IMO)

1L34b0d3.png

#73 Ghost of Tsushima (PS4)

Toffe game, maar had voor mij toch niet hetzelfde gevoel als dat ik velen hier al lyrisch over hoorde spreken.
Story vond ik maar gewoontjes, combat was soms geweldig, maar soms ook derp, wereld, art style en sound waren wel top.

(Blijft het jammer vinden dat ze die lipsync pas gefixt hebben bij de PS5 versie en deze patch nooit naar PS4 is gekomen, dik minpunt IMO)
Jij hebt toch een ps5 ? waarom daar niet op gespeeld ?

Jij hebt toch een ps5 ? waarom daar niet op gespeeld ?
Ik wou mijn trophies af werken op de PS4 en geen tweede lijst starten door te upgraden naar de PS5 versie. Ik had de game al sinds release, maar nooit verder gespeeld dan act 1 omdat het spel niet echt 100% klikte.

Ik wou mijn trophies af werken op de PS4 en geen tweede lijst starten door te upgraden naar de PS5 versie. Ik had de game al sinds release, maar nooit verder gespeeld dan act 1 omdat het spel niet echt 100% klikte.
Hbe ze op beide uitgespeeld, ps4 wel gaan 100% Maar ps5 wel platinum ieder zijn ding natuurlijk.

#133 Marvel's Spider-Man: Miles Morales

story/game gewoon tekort ... visueel goed => wellicht omdat ik de Demo van Unreal5 Matrix Awakens ervaren heb en dan leek de stad in MM wat ...minder en de wagens wat 'plastic'achtig 😏

1L954d81.png

Hbe ze op beide uitgespeeld, ps4 wel gaan 100% Maar ps5 wel platinum ieder zijn ding natuurlijk.
Ja, da zou mijn issue niet opgelost hebben eh, want dan moest ik als nog de PS4 versie spelen en gewoon de PS5 nog eens, daar zie ik nog minder het nut in. Ik was op PS4 begonnen en heb gewoon die versie afgewerkt omdak geen dubbele en unfinished trophy list wou.

1L3706ba.png

Mass Effect 3 (Legendary Edition)

Zo, de laatste Plat voor dit jaar :)

Wil graag al aan een nieuwe run beginnen (Insanity), maar zal eerst iets anders spelen, zodat ik niet te snel ga burnouten :p

1L60634c.png

Platinum #22: Bugsnax

Leuk voor efkes, maar beetje frustrerende mechanics soms om bepaalde Bugsnax te vangen. Wat doorgebeten en op 9u toch nog een Platinum erbij in mijn trofeeënkast :coolbrows:

Terug
Bovenaan