Trophy Platinum Club

1L8d6dc3.png

#131 - Forspoken

One more, one more!

Welke gaat het worden?

Goeie vraag. Ik heb er wel al over zitten nadenken, kunt nie zomaar eender welk spel als uw 100ste doen eh. Had graag mijn favoriete spel van de PS5 gedaan als nr 100 (Returnal) maar deze heb ik een tijdje geleden al gehaald. Ben nu naar een andere topper aan het kijken, Disco Elysium. Maar lijkt me gene simpele

Goeie vraag. Ik heb er wel al over zitten nadenken, kunt nie zomaar eender welk spel als uw 100ste doen eh. Had graag mijn favoriete spel van de PS5 gedaan als nr 100 (Returnal) maar deze heb ik een tijdje geleden al gehaald. Ben nu naar een andere topper aan het kijken, Disco Elysium. Maar lijkt me gene simpele
Mss een maandje over peinzen, bij de nieuwe psplus games?

Platinum #100: Disco Elysium

1L446b03.png

Wat een spel! Door voor de platinum te gaan dit spel nog zo veel te meer gaan appreciëren. Zit zo goed in mekaar, een aanrader voor iedereen die eens iets anders wil proberen dan de zoveelste shooter of sport sim.

#45 Syphon Filter 2

1L866197.png

Fijne platinum / leuke nostalgietrip. Een pak aangenamer dan de originele Syphon Filter. Ik heb de indruk dat je in de levels van de eerste game veel makkelijker verloren loopt omdat objectives een beetje vaag aangegeven konden zijn. In SF2 is het gewoon vaak het level doorlopen van A naar B en je komt je objectives gewoon tegen terwijl je onderweg bent.

De grootste frustratie van PS1-jank is hier quasi volledig verholpen dankzij de rewind-functie. Zonder rewind kan je om de minuut sterven aan een headshot of omdat je in een ambush loopt. Je kan misschien het argument maken dat de rewind het te simpel maakt, maar de grootste moeilijkheid van deze game komt uit de manual aim... Uw crosshair is zo traag te verplaatsen en je kan dit niet versnellen in de settings terwijl je de game meer en meer flackjacket-vijanden naar je toegooit naar het einde toe en je elke keer moet rekenen op headshots.

Terug
Bovenaan