Trophy Platinum Club

Platinum 519 - Test Drive Unlimited Solar Crown

aka
Server Error Unlimited
Lobby Error Unlimited
Session Timed Out Unlimited
Game Crash Unlimited
Ik neem aan dat ge voor de 50 autos trophy op zn minst 30 2CVs hebt gekocht? :oi22:
Ge zijt ook nog aka "TDU Sticker Collector" vergeten 😬

Ik neem aan dat ge voor de 50 autos trophy op zn minst 30 2CVs hebt gekocht? :oi22:
Ge zijt ook nog aka "TDU Sticker Collector" vergeten 😬

Nee, je kan maar maximum 5x dezelfde auto kopen

Idd, de stickers, wat een beloning waren die 🤣
Totaal overbodig

En ik die dacht bij clan influence 50 een auto te verdienen, nee hoor, wat was het wel, ra ra ra
STICKER

1L26044e.png

#33 - Slipstream
Toffe game in jaren '80/'90 arcade stijl. Goeie muziek

1L76a9d2.png

#34 - Grid: Legends
Toffe game. Enkel offline gespeeld. Vreselijk irritante EA online pop-ups..
Op het einde was het toch was grindy om genoeg kilometers met de juiste auto's gereden te hebben.

1L43856d.png

#111 - What Remains of Edith Finch (PS5)

Gezien deze week dat de game het PS+ extra assortiment verlaat binnenkort. Wetende dat deze game een goed verhaal had, maar het mij niet meer te kunnen herinneren, besloten hem nog eens opnieuw te spelen. Leuk meegenomen was ook dat deze versie andere trophies + een platinum heeft!

Blijft een speciale ervaring en een aanrader voor iedereen die hem niet kent of gespeeld heeft en PS+ Extra heeft.
Ik heb er welgeteld 2 uur en 7 min over gedaan, dus geen excuses!

#218 CYUBEVR

Visueel prachtig je ziet dat deze enkel voor VR ontwikkeld is ...maar... mist toch content is zoiets als Minecraft maar dan de light versie . Er zijn wel dingen die beter zijn maar als er zo weinig te doen is... :thinking:

1Lcb17cb.png

1Lb12d6a.png

#112 - Silent Hill 2 (PS5)

Hier is hij dan, geweldige game met een enorm sterk verhaal en misschien nog betere atmosfeer.
Raad ik zeker iedereen aan om te spelen, om te platten misschien iets minder 😅

Terug
Bovenaan