Trophy Platinum Club

1L3ce810.png

Caravan SandWitch
Platinum #132

Leuke game, mooie wereld om te verkennen.
Denk ongeveer een 10 uur overgedaan.

1L4dce2c.png

Platinum 518 Train Sim World 5

Was gratis upgrade van TSW 4 naar TSW5, enkel wel training center beschikbaar maar daar ik dlc had van TSW4 die compatibel is met TSW5, zo de platinum kunnen behalen.
Profiel importeren van TSW4 zorgde er ook voor dat bepaalde trofees autopopten

1Ld8d992.png

#109 - The Plucky Squire ( PS5 )

Kweet het niet goed, leuk concept maar halverwege stak het wel al wat tegen. Volgens mij meer door al dat gepraat dat alleen maar langer en trager wordt. Maar ook het zien dat er veel potentieel is voor de puzzels waar ze dan amper iets mee doen. Om dan te eindigen is een boss fight dat gewoon copy paste is van wat je al gedaan hebt met een nieuw stukje er bij dat eigenlijk niks doet met heel het concept van het spel...

TLDR: Begon goed, werd saaier, eindigde nog zwakker... 6.5/10 ( spel heeft ook nog eens wat bugs... anders gaf ik het mss nog een 7 )

1Lcf2a2c.png

#110 - Warhammer 40k: Space Marines 2 (PS5)

Na The Plucky Squire nu een big boys platinum!

In het begin niet compleet overtuigd door deze game en toch af en toe wel wat gevloekt. Het spel is wel meer en meer beginnen groeien en uiteindelijk wel blij dat ik deze gespeeld heb en ook heb doorgezet. Een dikke 60 uur voor nodig gehad, maar hier zal nog wel wat bij komen in de toekomst, er komen precies wel wat season aan.

Terug
Bovenaan