Trophy Platinum Club

1L059f80.png

Sand Land PS5 Platinum..

Lang geleden dat ik nog eens een platinum behaalde..
Meestal doe ik gewoonweg geen moeite meer, te weinig tijd en meestal zegt het mij ook niet echt iets meer..

1L0ad6cb.png

#104 - Metal: Hellsinger (PS5)

Fun gameke wel, leuke muziek, maar had iets meer variatie mogen hebben, goed dat het niet te lang is. Wel zot vind ik het dat deze plat zo simpel is, dit had echt gemakkelijk zo een plat kunnen zijn met 10/10 diff.

1Lb07889.png

Sherlock Holmes: The Awakened
Platinum

Eindelijk werk van gemaakt. Had die gebackt tijdens hun Kickstarter-campagne.

1L059f80.png

Sand Land PS5 Platinum..

Lang geleden dat ik nog eens een platinum behaalde..
Meestal doe ik gewoonweg geen moeite meer, te weinig tijd en meestal zegt het mij ook niet echt iets meer..
Was al vergeten dat die al uit was, daar straks eens besteld.
Had toen men interesse.

1L42e3ed.png

Tails of Iron
Platinum

No way dat ik die Whiskers modus ga proberen voor de eerste DLC. Normale moeilijkheidsgraad is al uitdagend genoeg lol.

1L32765d.png

Fast & Furious: Spy Racers Rise of SH1FT3R
Platinum

't Is vakantie, dus hoog tijd om de spellen van Outright Games door mijn kinderen te laten uitspelen.
Baby Shark weigeren ze nog te doen, dus maar verwijderd van de PlayStation :ROFLMAO:
Ze zijn 10 en 11, dus worden kieskeurig. Gelukkig wil de zoon nog Paw Patrol spelen.

1Lc505c3.png

#32 - Nobody Saves The World
Leuke game met goeie gameplay. Verhaal eigenlijk amper gevolgd en gewoon zo snel mogelijk door de conversaties proberen gaan :unsure:

M46dbdb.png

Platinum 43

Laatste was robocop, weeral een half jaartje geleden. Tijd voor een nieuwe.

Weet eigenlijk niet waarom ik toen gestopt ben met deze te halen, is heel simpel en fun eigenlijk. De laatste van de add on, en de komende dagen die extra bots nog bijhalen voor de 100% te hebben...

Terug
Bovenaan