Trophy Platinum Club

Lb2caac.png

Geen platinum (had ik al) maar 100% DLC en dus ook weer in general 100% completion op de gehele game.

#113 Terminator : Resistance Enhanced + 100% Annihilation Line DLC

Loved it. Die Terminator sfeer. :love2: Is ook van dezelfde studio die dit jaar Robocop op u hebben losgelaten.

1Lcb89f7.png

1L6b6bea.png

Far Cry 6
Platinum #329

Volgende ging normaal Final Fantasy Crisis Core zijn maar geen zin in nog een grind van 15uur dus heb die maar opgegeven :p.

De top 10 in de eerste post zou wel eens geupdate moeten worden

1Lb1eba1.png

#96 - Unpacking (PS5)

Laat u niet vangen!! Dit is een hardcore Action Adventure RogueSouls-like Brawler, echt ongezien!!
Ok, misschien vind ik het soms wel eens leuk om eens zo een easy peasy game te spelen, don't judge me!

#193 Dakar Desert Rally

Game kreeg vandaag de langverwachte update en die werkte :oops: laatste trophy probleem Monster Claw is dus gefixt

De sim mode was uitdagend 'destijds' 3 maanden geleden :tongue:

1Lbf285c.png

#194 Forspoken

Samenvatting :thinking:

Negatief .......traag 'saai' begin ...veel te repetitief ( kreeg Ghostwire flashbacks :LOL: ) ... verplaatsen op een te grote 'lege' map
Positief ...... de laatste 3 chapters waren best ok

1L8d6dc3.png

1L267cf9.png

#97 - Dead Island 2 (PS5)

Heb me best wel vermaakt met deze game en dubbel het aantal uren over gedaan dan ik gedacht had ( net geen 50 uur ). Game heeft hier en daar wel wat tekortkomingen, bv: bugs, weird npc's en niemand reageert echt realistisch ofzo, soms wat saaiere quests en buggy markers en vooral super shitty spawns soms. Maar overall wel echt goed mee geamuseerd en een solide 7/10.

WHO DO YOU VOODOO BITCH!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan