Trophy Platinum Club

# 108 Star Trek : Resurgence

Verassend goede Telltales-achtige game. Goed verhaal en verplicht voer voor doorwinterde Trekkies. Grafisch wel wat minder en deed me denken aan de eerste Telltales games... Komt ergens dit jaar ook nog een PS5 versie (fysiek?) van uit dacht ik.

1Lf9e770.png

# 109 Grid Legends

Goede Grid game. Met deftig verhaal. Game zelf was ik wel moe na pakweg 70% van career mode en dan pas 5 maand later verder gedaan voor de platinum.
Wilde de DLCs ook nog 100%en maar daar waren quasi onmogelijke trophies bij (tenzij ge effectief een pro driver zijt)

1L76a9d2.png

1Lccb563.png

#93 - Lies of P (PS5)

I'm one of the real boys now!! Goeie game, by far de beste SoulsLike en voor mij zelf een van de enige waardig om de naam te dragen. Soulslikes is een genre dat voor mij eigenlijk niet echt bestaat, maar als ik het dan toch een game de naam zou moeten geven dan is het deze, 9/10 easy.

# 110 Marvel's Spider-Man 2

Op naar deel 3 zeker binnen zoveel jaar? Er waren toch al veel hints naar de twee big bads die daar gaan inzitten.

1Le8e4ba.png

1Ld01c96.png

#94 - Mortal Kombat 1 (PS5)

Weet niet of ik geheel overtuigd ben door de franchise of het genre, story was goed tot de laatste 1-2 chapters. Invasion mode begon leuk maar stak ook wel tegen naar het einde en de grind van de kameo's is nu niet bepaald de leukste, maar dat maakt voor de game score niet uit, 7 a 8 op 10 ish.

Terug
Bovenaan