Trophy Platinum Club

*game onder embargo*

Platinum

(meer info op 14/9)

Hihi!
Nu het bekend is...
't Is deze.

1Le846cd.png

We Were Here Expeditions: The FriendShip
Platinum

Games kiezen/kopen die te moeilijk zijn voor uw oude gamerbrein. Ge zult het rap afleren!
Lies of P is ne goeie om mee te starten precies... 3 eindes, veel collectables en missables en krijgt 8,5/10 difficulty.

Tis een kut gevoel dat zo iets u een game doet afschrikken tho.

Lies of P is ne goeie om mee te starten precies... 3 eindes, veel collectables en missables en krijgt 8,5/10 difficulty.

Tis een kut gevoel dat zo iets u een game doet afschrikken tho.
Ik denk dat ik hem snel ga proberen via gamepass op pc. Demo kon me niet 100% overtuigen, maar misschien was k een beetje te kritisch.

Games die ik nog wil spelen Starfield, Blasphemous 1/2, Sea of Stars, RE4 DLC, The Medium, MK1. Als ik echt alles wil 100% completen ben ik nog niet eens klaar tegen dat persona 3 reload uitkomt. :unsure: Pick & choose waar ge tijd wilt insteken en leren dingen te laten vallen als ge verzadigd zijt met een spel tijdens uw 100%-run.

Ik denk dat ik hem snel ga proberen via gamepass op pc. Demo kon me niet 100% overtuigen, maar misschien was k een beetje te kritisch.

Games die ik nog wil spelen Starfield, Blasphemous 1/2, Sea of Stars, RE4 DLC, The Medium, MK1. Als ik echt alles wil 100% completen ben ik nog niet eens klaar tegen dat persona 3 reload uitkomt. :unsure: Pick & choose waar ge tijd wilt insteken en leren dingen te laten vallen als ge verzadigd zijt met een spel tijdens uw 100%-run.
Ik wou dat mijn lijstje zo kort was 😅

Maar je hebt wel gelijk, wat wel echt op mijn Todo lijstje staat is eens op je gezicht kloppen in MK1!!! De plat zou trouwens goed meevallen, juist wat grindy, maar dat vind ik niet zo erg, dat is een game dat ik toch casual ga spelen en dat komt ooit wel vanzelf.

Ik wou dat mijn lijstje zo kort was 😅

Maar je hebt wel gelijk, wat wel echt op mijn Todo lijstje staat is eens op je gezicht kloppen in MK1!!! De plat zou trouwens goed meevallen, juist wat grindy, maar dat vind ik niet zo erg, dat is een game dat ik toch casual ga spelen en dat komt ooit wel vanzelf.

Ik ben niet om Johnny Cage's shadow kick te spammen!

Was deze ook aan het spelen, eergisteren uitgespeeld. Hoe is die arcade u gelukt? Matchmaking blijft leeg bij mij...
Had geen problemen met die trophies, zijn de eerste die ik gedaan heb ook. Toevallig op een middag een room gevonden waar ze alleen maar Shovel Launcher speelden en zo op een uurtje die wins en 100 kills zonder problemen gehaald

Volle rooms joinen als die er zijn anders zelf een room aanmaken en trophies in de titel of op psn profiles een game sessie opstarten voor specifieke trophies.

Heb een combinatie van de bovenste 3 gedaan om alle online trophies uit de weg te krijgen.

Terug
Bovenaan