Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Do I smell Mortal Kombat of Lies of P![]()
*game onder embargo*
Platinum
(meer info op 14/9)
Sloerie kon niet zonder mij
Nope.Do I smell Mortal Kombat of Lies of P

Stealth-release of shadowdrop? State of play binnen enkele dagen misschien om het aan te kondigen?Nope.
Game is zelfs nog niet aangekondigd![]()
Ge moogt niks zeggen, maar kben nu wel benieuwd.Straks ist Bloodborne remaster voor PS5 ofzo, ik leg alvast een reserve broek aan de kant.Stealth-release of shadowdrop? State of play binnen enkele dagen misschien om het aan te kondigen?Ge moogt niks zeggen, maar kben nu wel benieuwd.
Stealth-release of shadowdrop? State of play binnen enkele dagen misschien om het aan te kondigen?Ge moogt niks zeggen, maar kben nu wel benieuwd.
Straks ist Bloodborne remaster voor PS5 ofzo, ik leg alvast een reserve broek aan de kant.

Ik verwacht dat de BG-redacteurs minstens op het niveau van Shu kunnen spelen héShadowdrop idd.
Ja, want die zou ik zeker platinummen![]()

Dju, khad niet gezien dat jij hem ook had geplat, dacht dat het enkel @Reaper was. Weg hoop...Ja, want die zou ik zeker platinummen![]()
Bedankt voor het vertrouwen, maar soulsborne games zijn nu ook niet direct mijn meugDju, khad niet gezien dat jij hem ook had geplat, dacht dat het enkel @Reaper was. Weg hoop...
Ja, want die zou ik zeker platinummen![]()
Ist een vervolg op Peppa Pig dan? (Ik ken uwe meug niet goed, als ook Joeri is niet vies van eens een kinder gamekeBedankt voor het vertrouwen, maar soulsborne games zijn nu ook niet direct mijn meug
)

Hoe vond je de umbrella run? Heb em zelf op Switch gespeeld en niet gedaan daardoor![]()
#79 Death's Door
Leuke game, vorige maand gratis bij PS Plus. Niet te moeilijk, niet te makkelijk en niet te lang![]()

Awel ik had er ook wat schrik voor, maar uiteindelijk ging die bijzonder vlot. Alle upgrades in magic, de vuurballen een level up en dan knallen maar :-DHoe vond je de umbrella run? Heb em zelf op Switch gespeeld en niet gedaan daardoor![]()
nice!Awel ik had er ook wat schrik voor, maar uiteindelijk ging die bijzonder vlot. Alle upgrades in magic, de vuurballen een level up en dan knallen maar :-D
Uiteindelijk zelfs maar een tweetal pogingen nodig gehad tegen Betty en de eindbaas, de twee waar ik tijdens mijn eerste run heel vaak tegen ben gestorven ;-)

Game toevallig we were here friendship ?*game onder embargo*
Platinum
(meer info op 14/9)
Hihi!