Trophy Platinum Club

Platinum #47 : FIFA 23 - PS5
1Ldb7604.png

1L74d57b.png

#45 Horizon forbidden west.
140u gameplay :wtf:

Wederom een topgame. De map was erg groot, soms had ik het gevoel dat ik maar niet vooruit kwam maar te groot voelde het nooit aan. Al had ik niet verwacht dat er zoveel tijd ging in gekropen zijn. De wereld zit deftig ineen met de verschillende gebieden, vele nederzettingen. Ook de zijmissies waren goed. Uiteenlopend, gekoppeld aan stammen/nederzettingen gaf het wel mooi het gevoel mee dat je echt een wereld aan het doorkruisen bent. Het samenbrengen van je team in de basis doorheen de story, erg uitgebreide storytelling,... allemaal zeer positief.
Minpunt wel is het overdreven uitgerokken upgradesysteem en dat je pas zeer laat, eigenlijk te laat, die legendary gear en outfits begint te krijgen waardoor ik daar echt geen moeite meer heb in gestoken om ook deze nog maar eens te gaan upgraden... Maar misschien gebeurd dat nog wel als ik ooit es de dlc op de kop tik.

1L091d77.png

#46 lake

Relaxing spelletje met toch wel wat anticlimax. Ik had verwacht dat er wat meer zou gebeuren in het verhaal. Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit gespeelt heb achteraf gezien 🙃

1L04fa8e.png

Platinum #48 - Assassin's Creed Unity

Járen geleden eens 2dehands gekocht maar is altijd in de kast blijven liggen mede door de zeer negatieve commentaren die je er vaak over leest. Achteraf bekeken toch wel zéér sterk overdreven allemaal, het is zeker niet de beste AC game maar ook zeker niet zo slecht als hij vaak wordt afgeschilderd. De collectable grind is weer ferm uitgesponnen maar dat is toch een beetje standaard allemaal voor een AC game.

1L10730c.png

The Crew 2
platinum

🇺🇸

Krijgt nog altijd nieuwe events én sinds vorige zomer ook in 60fps te spelen op PS5. Ideaal om de laatste trophies op te kuisen.

15Le07095.png

LITTLE MISFORTUNE
100%

1Lb2aa3d.png

HOGWARTS LEGACY
Platinum #77

1L3aa4fd.png

LOST GRIMOIRES 3: THE FORGOTTEN WELL
Platinum #78

1Lb01af7.png

SKYLAND: HEART OF THE MOUNTAIN
Platinum #79

#178 A Plague Tale: Requiem
een juweeltje net als zijn voorhanger

1L74b61e.png

#179 Horizon Call of the Mountain VR
zou men beter Call of the Mount everest noemen amai mijn armen

1Ld3534e.png

#104 Marvel's Avengers

Snel terug opgepikt om de laatste trophies binnen te doen agz support voor deze game is stopgezet. Wel tof om voor al mijn mannekes nu gratis alle skins te hebben (en too bad voor degenen die dom genoeg waren om daar ooit geld aan te geven 🤣 )

1L3005b9.png

1Lb1d6ab.png

Assassin's Creed Syndicate

Enkel nog de Jack The Ripper DLC en die is dan ook volledig uitgespeeld.

Zo heb ik dan in een tijdspanne van 2-3 jaar alle AC's uitgespeeld en bijna allemaal Platinum (enkel Black Flag en Unity niet door de stomme online co-op). Tijd om andere games te ontdekken :crazy:

68Le57854.png

Ghost of Tsushima
platinum + Iki Island 100%

🎍

Was helemaal vergeten dat deze nog een behoorlijke expansion had gekregen.
Behoort nog altijd tot de allermooiste games. Aanrader!

Tip: alle DLC zit gratis inbegrepen in de Director's Cut die je ook kunt spelen via PlayStation Plus Extra, én je kunt in de PS5-versie ook een PS4-save overzetten als je die hebt (inclusief reeds behaalde trophies)

1Ld35cd9.png

Platinum #49 - Assassin's Creed Liberation

Iedereen die Unity de slechtste AC game noemt heeft deze nooit gespeeld... gelukkig was dit maar een korte.

1Lb1d6ab.png

Assassin's Creed Syndicate

Enkel nog de Jack The Ripper DLC en die is dan ook volledig uitgespeeld.

Zo heb ik dan in een tijdspanne van 2-3 jaar alle AC's uitgespeeld en bijna allemaal Platinum (enkel Black Flag en Unity niet door de stomme online co-op). Tijd om andere games te ontdekken :crazy:
Die Unity Co-op was nochtans niet extreem vreselijk. Ik heb dat eigenlijk vrij vlot in orde gekregen via pickup games, je speelt echter best wel op peak hours voor die 4 person co-op games, anders is het moeilijk om games te vinden.

Terug
Bovenaan