Trophy Platinum Club

1L6a7bf8.png

Maneater
Platinum #53
 
1L047dac.png


Greedfall (PS4)
Platinum

Net zoals technomancer retemoeilijk op Extreme... (toch spijtig dat er een duplication glitch inzit :unsure: )
Vond ik nog meevallen op Extreme, maar ik herinner mij dat ik als Magician speelde en die was in het begin redelijk OP :D
 
1L3e56d9.png


#62 - 11-11: Memories Retold

Verrassend aangenaam verhaal, de 7 verschillende eindes gekoppeld aan een trophy had niet gemoeten aangezien alle eindes 95% hetzelfde zijn en ge niks kunt skippen van conversaties. Maar als eenmalige playtrough een zeer goed en tof verhaal om te volgen en ervaren. Persoonlijke score 7.5/10
 
Platinum #39: Sekiro: Shadows Die Twice

1L4f87d9.png


Ongeveer 85 uur aan zelfpijniging en momenten van frustatie, maar ook de grootste euforie die ik ooit in een videogame heb gekend.
Straf dat ge u er door gesleurd hebt. Na het 2x uitspelen kon ik het absoluut nie meer opbrengen om het nog eens te spelen voor de 2 resterende bosses...
 
Ik heb het spel ook maar getrokken tot New Game + hoor. Als ge uw save file upload vlak voor een bepaalde boss, kunt ge trouwens drie van de vier eindes in 1 playthrough halen. Dan nog tot aan Shura einde spelen en ge hebt alle bosses, meen ik? Het laatste wat ik deed was terug tot aan Fountainhead Palace geraken en daarna uuurenlang farmen voor die ***** skills, waar ik echt op den duur hersendood van werd.
 
Terug
Bovenaan