GETHEZ
Well-known member
Is aan begonnen, maar ben er niet zo goed in spijtig genoegNice, deze ga ik ook binnenkort hebben. Ik spaar het op om te unlocken als mijn 3500e trofee![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is aan begonnen, maar ben er niet zo goed in spijtig genoegNice, deze ga ik ook binnenkort hebben. Ik spaar het op om te unlocken als mijn 3500e trofee![]()
Same here. Moeilijker dan gedacht Avicii...Is aan begonnen, maar ben er niet zo goed in spijtig genoeg

Kmoet deze nog altijd afwerken ook, mss binnekort eens werk van maken. Vette game, maar zie er op tegen terug te moeten keren voor collectables xDPlatinum #81 : Returnal
Kan ik eindelijk aan God Of War beginnen
Laatste trophy was wel een pain in the ass (Crimson Wastes Survey), wel nog altijd mijn favoriete spel op de PS5 (voorlopig)
![]()
That only took you so longyo gasten kben hier e
![]()
Platinum
God of war Ragnarok
nu de ps4 versie downloaden en nog eens opnieuw voor de platinum gaan

Hoelang heb je er over gedaan?yo gasten kben hier e
![]()
Platinum
God of war Ragnarok
56 uurHoelang heb je er over gedaan?

Dan heb ik nog efkes te gaan, juist nog maar dat ding gehad om naar de elfen te rijzen.56 uur![]()
Rise up rise up, like the god of warDan heb ik nog efkes te gaan, juist nog maar dat ding gehad om naar de elfen te rijzen.

Ben efkes niet mee nu lol.Rise up rise up, like the god of war![]()
En nu aftellen naar een volgende god of war of last of us ?yo gasten kben hier e
![]()
Platinum
God of war Ragnarok
Bedoelde ge wel degelijk rijzen?Ben efkes niet mee nu lol.