PS5 PS4 Trophy Platinum Club

1L9d30ac.png


F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch
Platinum #130
 
Beetje op een PS Now spree gegaan...

1L5da327.png


Brave
Platinum

De eerste op PS Now en direct eens de PS3 streaming getest. Hoewel deze game niet echt last heeft van een eventueel verhoogde input lag was ik toch aangenaam verrast door de kwaliteit van stream. De game zelf, not so much...

6Lac88d4.png


Momonga Pinball Adventures
100%

Nog een PS Now titel (nu niet meer), een pinball "adventure" met toch wat uitdagende challenges.

1Lf9f1d4.png


Ben 10
Platinum

PS Now just keeps going, mindless game be mindless.

1L93a666.png


Adventure Time: Pirates of the Enchiridion
Platinum

Hoewel ik maar af en toe een aflevering van Adventure Time gekeken heb, stak deze tijdens vorige sales vaak mijn ogen uit. Gezien deze op Now beschikbaar stond, direct even meegepikt. Leuk voor fans van de serie.

1Lc34109.png


Fall Guys: Ultimate Knockout
Platinum

#InstaPop #NoShame

1Le99375.png


Yesterday Origins
Platinum

Een point-and-click adventure die blijkbaar een prequel is van een PC only voorganger. Een leuk tussendoortje en zeker aan te raden voor fans van het genre.

1L580ca7.png


Moss 2
Platinum

Na heel lang nog eens mijn PS VR van onder het stof gehaald. Zeker de moeite om te spelen!

1L1d5121.png


Hotel Transylvania 3: Monsters Overboard
Platinum

Brol, broller, brolst, lag er na de platinum direct weer af. Staat ondertussen ook niet meer op PS Now.

29Laafced.png


Bugsnax
100% DLC

De nieuwe DLC afgewerkt. Hoewel de korte duur van de DLC blijft dit toch een zeer vermakelijk spel.

1Lb1a95d.png


A Tale Of Paper
Platinum

Little Nightmares exclusief nightmares, inclusief Roomba's.

1L16d5f3.png


Danger Zone
100%

Na een hele tijd geleden Dangerous Golf gepseeld te hebben, deze maar eens opgepikt (weeral PS Now). In plaats van met een golfbal zoveel mogelijk kapot te doen is het dit keer met een auto. Een ideale leerschool voor wie nog niet met de auto kan rijden!

5L9f204c.png


The Last Tinker: City of Colors
100%

Spijtig dat deze geen platinum heeft. Met zeer veel plezier gespeeld, misschien wel een tikkeltje te eenvoudig.

13L323f7a.png


The Spectrum Retreat
100%

De laaste van deze lijst, en ook de laatste van PS Now (voor nu). Een puzzler die siert in zijn eenvoud.
 
Een aantal trophies hiervan zijn bugged bij mij. Jammer, want bijzonder goed spel.
Als het collectibles/challenges zijn die ge mist moet ge de drie bruggen checken en het kanaal. Dat zijn vier "gebieden" waar ook nog vanalles te doen valt. Er zijn ook 16 gold bricks die ge moet kopen in de kelder van het politiekantoor. En vergeet Liberty island niet in het midden. Ik dacht dat er ook vanalles bugged was maar ik had niet goed genoeg gekeken. ;)
 
Als het collectibles/challenges zijn die ge mist moet ge de drie bruggen checken en het kanaal. Dat zijn vier "gebieden" waar ook nog vanalles te doen valt. Er zijn ook 16 gold bricks die ge moet kopen in de kelder van het politiekantoor. En vergeet Liberty island niet in het midden. Ik dacht dat er ook vanalles bugged was maar ik had niet goed genoeg gekeken. ;)
Zijn echt bugged. Heb voor sommige items video gecheckt. Voorbeeld enkele minifigs die niet meer op die locatie zitten.
 
Terug
Bovenaan