Aj RIP, doe die nooit weg, je weet nooit dat er DLC komt...Gewoon gewist van de cloud, had geen idee dat ze remasters gingen uitbrengen. Uitgespeeld is save weg in mijn gedachten

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aj RIP, doe die nooit weg, je weet nooit dat er DLC komt...Gewoon gewist van de cloud, had geen idee dat ze remasters gingen uitbrengen. Uitgespeeld is save weg in mijn gedachten

Ahzo doet gij dat! Uw platinums uitbesteden![]()
Spirit: Lucky's Big Adventure
Platinum
Dochter van 7 heeft deze zo goed als volledig uitgespeeld. Moest enkel de 3 laatste missies doen, begon haar tegen te steken![]()

Uiteraard. Zoon is nu bezig met de nieuwe Paw Patrol (is bijna 9).Ahzo doet gij dat! Uw platinums uitbesteden![]()

Mijn zoon wilt enkel fortnite, fifa en gta spelenUiteraard. Zoon is nu bezig met de nieuwe Paw Patrol (is bijna 9).
Ooit komt de tijd dat ze deftige platinums halen, maar vermoedelijk wordt dat dan op een eigen profiel![]()

Dikke gek ;-)#531 Yakuza: Like A Dragon
![]()

Ja die True Final Millennium Tower mochten ze er idd uit gelaten hebbenDikke gek ;-)
Hier heb ik het zelf op de Xbox gespeeld en alle achievements (die volledig gelijklopen met die van de PS versie) behaald behalve de True Final Millennium Tower want nog 30u grinden daarvoor was net iets te veel van het goed![]()

Ge staat gij wel nr1 zeker van landranking?#531 Yakuza: Like A Dragon
![]()
Haha nah, er zijn nog grotere zottenGe staat gij wel nr1 zeker van landranking?
Ik sta op 136 maar wel in Nederland, ben ooit zo dwaas geweest omdat als mijn land in te stellen