PS5 PS4 Trophy Platinum Club

1Lcb7ad6.png


Mekorama (PSVita)

Platinum #121
 
Iemand die Container Cup aflevering gezien waarin snookeraar Luca Brecel niet alleen grandioos afging, maar ook nog eens mensen uitdaagde in FIFA?


Ik denk dat ze een spelfout maakten in de ondertitel en eigenlijk Mollie147 bedoelden, maar qua trophies is het ook gene vette. :D

4tM1VmZ.png
 
Serieuze vraag maar wat hebben jullie daar eigenlijk aan?

Ik heb denk ik al 200 uur Witcher 3 gespeeld maar heb zelfs nog niet omgekeken naar wat die achievements daarvoor zijn? Ik snap het ook niet waarom je zou grinden voor een digitale token dat je je tijd gespendeerd hebt om dat digitale token te halen.

Kan aan mij liggen hoor, daar niet van, snap gewoon de logica niet om dat te proberen behalen.
 
Serieuze vraag maar wat hebben jullie daar eigenlijk aan?

Ik heb denk ik al 200 uur Witcher 3 gespeeld maar heb zelfs nog niet omgekeken naar wat die achievements daarvoor zijn? Ik snap het ook niet waarom je zou grinden voor een digitale token dat je je tijd gespendeerd hebt om dat digitale token te halen.

Kan aan mij liggen hoor, daar niet van, snap gewoon de logica niet om dat te proberen behalen.
't Is gewoon een vorm van completionism. Al van heel vroeger als je lijstjes of percentages had in games probeerde ik ook altijd voor de 100% te gaan.
Sommige achievements laten je het spel in alle mogelijke vormen ontdekken, door dingen te doen die je anders niet zou gedaan hebben (als de achievement list goed is tenminste).
En onder de achievement hunters onderling is er ook een vorm van competitie.
 
Serieuze vraag maar wat hebben jullie daar eigenlijk aan?

Ik heb denk ik al 200 uur Witcher 3 gespeeld maar heb zelfs nog niet omgekeken naar wat die achievements daarvoor zijn? Ik snap het ook niet waarom je zou grinden voor een digitale token dat je je tijd gespendeerd hebt om dat digitale token te halen.

Kan aan mij liggen hoor, daar niet van, snap gewoon de logica niet om dat te proberen behalen.
@d3mpzeh zegt hier al veel wat klopt.

Voor mij persoonlijk is het meer om alles uit een spel te halen. In geval als mijn laatste was het een lange grind, maar het spel was wel zeer goed en gaf me door die grind wel nog iets te doen na dat het spel uit was, uiteindelijk werd mijn char redelijk overpowerd en was dat best wel eens lachen om door alles door te vliegen en dingen te farmen als ook soms eens die nieuwe dingen te testen, die ik anders nooit had gehad.

Is dit altijd het geval? Nee.. jammer genoeg niet.

Maar het is idd gewoon beetje ene lichte drang om het te doen en meer het gevoel te hebben van ok het spel is uit, denk dat ik nu wel klaar ben.
 
@d3mpzeh zegt hier al veel wat klopt.

Voor mij persoonlijk is het meer om alles uit een spel te halen. In geval als mijn laatste was het een lange grind, maar het spel was wel zeer goed en gaf me door die grind wel nog iets te doen na dat het spel uit was, uiteindelijk werd mijn char redelijk overpowerd en was dat best wel eens lachen om door alles door te vliegen en dingen te farmen als ook soms eens die nieuwe dingen te testen, die ik anders nooit had gehad.

Is dit altijd het geval? Nee.. jammer genoeg niet.

Maar het is idd gewoon beetje ene lichte drang om het te doen en meer het gevoel te hebben van ok het spel is uit, denk dat ik nu wel klaar ben.

@bunkerbudy & @d3mpzeh Same here! In sommige games is het ook gewoon een persoonlijke challenge en het moet uiteraard leuk blijven (Sekiro, Hollow Knight,...). Offline covenant items farmen in Dark Souls III of eindeloos Dragon’s Dogma runs blijven doen om te grinden tot level 200 waren minder fun, maar soit! Ritual of the Night viel nog goed mee. 🙃
 
Terug
Bovenaan