PS5 PS4 Trophy Platinum Club

1L4ee3e4.png


Celeste
Platinum #18
 
1L42d689.png


Persona 5: Strikers
Platinum

Die schele Eternal Bonds mochten ze er toch wel uitgelaten hebben ze, mijn laptop heeft 10h een macro zitten lopen met remote play om die erdoor te grinden...

1L1a2e75.png


Sir Lovelot
Platinum

Heb ik ooit al gezegd hoeveel ik Mario style onderwaterlevels haat... Wel, bij deze!
Beetje wonky hitboxen maar voor de rest tof tussendoortje.

1Lfb6235.png


Dreaming Sarah
Platinum

Kheb nog altijd geen flauw idee over wat deze game ging...
 
@Reaper ,@StanTem en ook iedereen, ik zou graag die sir lovelot eens willen proberen, ben namelijk niet vies van een goeie platformer

Maar, en dit is eigenlijk een algemene vraag, maar gezien deze game nog geen topic heeft, welke versie koop ik dus best, aangezien ze beiden dezelfde prijs hebben en dat er niet veel visueel verschil of andere dingen zullen zijn tss beide versies denk ik dan

Ps4 of ps5? Dit lijkt zo een overgangsperiode waar ik niet goed kan uitmaken wat te kiezen, want de ps4 versie kan ook op de 5 worden gespeeld...

Sry voor de :offtopic:

Nu even ontopic terug, lange platinum??
 
@Reaper ,@StanTem en ook iedereen, ik zou graag die sir lovelot eens willen proberen, ben namelijk niet vies van een goeie platformer

Maar, en dit is eigenlijk een algemene vraag, maar gezien deze game nog geen topic heeft, welke versie koop ik dus best, aangezien ze beiden dezelfde prijs hebben en dat er niet veel visueel verschil of andere dingen zullen zijn tss beide versies denk ik dan

Ps4 of ps5? Dit lijkt zo een overgangsperiode waar ik niet goed kan uitmaken wat te kiezen, want de ps4 versie kan ook op de 5 worden gespeeld...

Sry voor de :offtopic:

Nu even ontopic terug, lange platinum??
Als je een 5 hebt, koop dan de versie voor de 5, zelfde prijs zoals je zelf al aanhaalde.
Visueel zal het zo goed als niks schelen.

Platinum, zonder guide hier was zo'n 3/4 uur. Maar ik heb veel meer collectibles gedaan dan de platinum eigenlijk nodig heeft.
 
Ik treed Reaper bij. Is een pixelated game dus grafisch geen verschil denk ik.
En een guide is voor die game niet nodig. Wel tof spel, in tegenstelling tot Dreaming Sarah.
 
Ik treed Reaper bij. Is een pixelated game dus grafisch geen verschil denk ik.
En een guide is voor die game niet nodig. Wel tof spel, in tegenstelling tot Dreaming Sarah.
ik kan het niet kopen :cry:

PSN store op pc en in app is onmogelijk om krediet toe te voegen ... iets met json file ofzo stond er eerst, en nu sackboy die triest kijkt zo van onmogelijk
 
Leuk interview met Mark Cerny over z'n favoriete trophies, en of ook hij wel eens een guide nodig heeft.


Hij is alvast geen fan van multiplayer...

I can remember being on the Resistance: Fall of Man design team on PS3 and playing the game for hundreds of hours – I could finish the campaign on the hardest difficulty – and the weekend it came out, I went online and thought I’d show off my skills. Instead, I ended up getting dominated by players who were playing the game for the very first time. So, if the Platinum Trophy needs online, I skip it.

Bevat ook enkele leuke weetjes. Zo moest in de jaren '80 de gemiddelde speler na 3 minuten sneuvelen.

When we look at Cuphead today, we say, “Oh my god, I played that first run-and-gun level and must have died 50 times.” That’s only replicating the typical arcade difficulty back in the 1980s. With arcade games, you had to kill the player in three minutes as a design rule. We got test data on a game that was four-and-a-half minutes, and clearly, that game was never going to succeed because it wasn’t killing the player fast enough.

[...]

We didn’t have to kill you in three minutes at home, but this continued all the way through the first Crash Bandicoot. I realized towards the end of that project that it was just too hard. I spent the last six months [of development] trying to get the levels to the point that they could be finished by most people.
 
Terug
Bovenaan