Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Momenteel toont de Trending Comment widget bij de posts de datum wanneer de openingspost gemaakt is:
Het is misschien een idee om hier de datum van de laatste post te plaatsen? Of indien niet mogelijk de datum volledig weg te halen?
Nu lijkt het een beetje alsof de Trending topics al jaren inactief zijn.
Dit aanpassen is helaas niet mogelijk via de standaard configuratie mogelijkheden dus mijn reflex was al meteen om dit af te wijzen want het alternatief is templates hacken (of een custom add-on maken hiervoor), wat altijd zeer breekbaar is bij upgrades (= waarom de lay-out na de recente upgrade - ondanks al onze voorbereidingen - toch nog een halve dag vol kleine bugs zat).
However... Jouw punt is wel stevig genoeg (want dit is idd best wel verwarrend) om mij het gevloek te kosten. De supermods gaven je ook gelijk. Dus bij deze is het aangepast, en ik zet er jouw naam bij in de code zodat ik weet wie ik moet vervloeken volgende upgrade
En als je toch bezig bent: Kan je daar de laatste poster ook zetten ipv de topic opener. Nu lijikt het alsof de laatste post door iemand anders is gemaakt