Transferthread 2026-2027 (Buitenland)

Tielemans verdient dat stapje hogerop, alleen ... is ManU dat? Voor de Duivels ook wat jammer, ook al ligt Onana een seizoen in de lappenmand - toch interessant om die 2 samen in 1 club te hebben.

Tielemans verdient dat stapje hogerop, alleen ... is ManU dat? Voor de Duivels ook wat jammer, ook al ligt Onana een seizoen in de lappenmand - toch interessant om die 2 samen in 1 club te hebben.

Qua loon wss. Maar qua team.... Alle succes ervoor. We hebben geld nodig Ivm psr, maar het zal pijn doen. Was een belangrijke pion geworden in de ploeg.

Digne ook al weg. Ben curieus wat er binnenkomt die echt een versterking zal zijn.

Gohja je kan dat wel zeggen, maar als iemand die alle matchen van de Rode Duivels kijkt kan ik mij niet herinneren de laatste keer dat ik dacht: 'amai, die hebben goeie chemistry die twee'. Denk dat United wel een stapje hogerop is kwa publiciteit/druk. Hebben op papier ook gewoon een beter team

Gohja je kan dat wel zeggen, maar als iemand die alle matchen van de Rode Duivels kijkt kan ik mij niet herinneren de laatste keer dat ik dacht: 'amai, die hebben goeie chemistry die twee'. Denk dat United wel een stapje hogerop is kwa publiciteit/druk. Hebben op papier ook gewoon een beter team
Die hebben eigenlijk nog niet zo vaak samengespeeld volgens mij, bij de Duivels.

Idd, Tielemans absoluut geen 10. Maar ook geen 6, daarvoor lijdt hij teveel balverlies, en idd een opruimer naast zich nodig. Gewoon een 8 imo.
Heeft nochtans voldoende op die positie gespeeld dit seizoen én hoger zelfs als schaduwspits. Als Morgan Rogers niet bij Villa speelde had hij vermoedelijk voornamelijk daar gespeeld.

Vind ik ook logisch. Als 6 is hij fysiek onvoldoende. Als 8 heeft hij het loopvermogen, maar totaal niet de snelheid om ruimtes dicht te lopen op PL niveau. Op de 10 moet hij minder ruimte opvullen en kan hij meer doen met zijn positiespel en techniek. Want hij is niet snel, maar hij heeft wel een fenomenale techniek op de kleine ruimte.

In Italië en Spanje speelt hij die 8 positie wel kapot hoor. Maar in alle scenario's heb je een breker nodig naast hem.

Ik wil zeker niemand tegen de borst stoten, maar United heeft Tielemans toch helemaal niet nodig? Je hebt Bruno als 10 en Mainoo als 8. En Tielemans is natuurlijk te goed om te banken.

United heeft vooral een nieuwe 6 nodig.

Terug
Bovenaan