Transferthread 2026-2027 (Buitenland)

De cijfers gewoon al, meer dan 50 goals + assists in 1 seizoen :eek:
En dan zie je hem soms nog missen voor een open goal bij wijze van spreken.

Jammer dat hij niet kan schitteren op het WK.
Toevallig afgelopen week naar Griekenland - Italië gaan kijken in Heraklion en de kwaliteit van dat elftal is wel heel matig. Langs beide kanten eigenlijk al vermoed ik dat ze niet met al hun sterkhouders speelden.

Kostoulas is voor 40 miljoen van Olympiakos naar Brighton gegaan, Tzolis is er meer waard. Zeker als een Arsenal komt.

50 miljoen is niet overdreven.

Als Man U komt, 95 miljoen zoals voor Antony destijds.

Next in line voor Real, Enzo. als is het maar de vraag of ze die 140 miljoen gaan/kunnen ophoesten.

Cucurella is blijkbaar 55 miljoen vast en 5 miljoen bonussen, kan ik wel mee leven.

Saibari naar Bayern. 55 miljoen inclusief bonussen. Mooie deal voor PSV. Benieuwd of hij het niveau aan gaat kunnen.

Wow, embarassing, vandaag pas geleerd dat die in de jeugd van Beerschot gespeeld heeft.

Maar goed, 55 miljoen, die Eredivisie blijft toch zo overgewaardeerd. Je zou denken dat topclubs leren uit het verleden, maar blijkbaar niet.

Wow, embarassing, vandaag pas geleerd dat die in de jeugd van Beerschot gespeeld heeft.

Maar goed, 55 miljoen, die Eredivisie blijft toch zo overgewaardeerd. Je zou denken dat topclubs leren uit het verleden, maar blijkbaar niet.
Op het PSV-forum vinden sommigen het zelfs te weinig.

Next in line voor Real, Enzo. als is het maar de vraag of ze die 140 miljoen gaan/kunnen ophoesten.

Cucurella is blijkbaar 55 miljoen vast en 5 miljoen bonussen, kan ik wel mee leven.
Enzo gaan halen zou toch echt wel overkill zijn hoor... Volgende mij het enige profiel dat je absoluut niet nodig hebt.

Ale, buiten een linksbuiten dan mss :unsure:

Als ze niet doorstromen naar de A-ploeg (Ajax), kennen ze de talenten blijkbaar niet :unsure:

Terug
Bovenaan