Transferthread 2026-2027 (Buitenland)

Hij kan natuurlijk ook vragen om uitgeleend te worden bij de nieuwe club he. Als we naar een recent talent kijken denk ik bv aan Penders. Die is van Chelsea, maar heeft respectievelijk al goeie seizoenen gedraaid op uitleenbasis bij Genk en Strasbourg. Dat kan ook een pad zijn die De Cat kan bewandelen.
Grote clubs die De Cat halen zouden dat ook in overweging nemen imo.
Zolang De Cat maar niet bij De Melk wordt gezet.

Bon. On a serious note: Bayern had blijkbaar interesse in een gelijkaardig scenario maar dat zou de familie van De Cat niet willen gezien onzekerheid over Kompany zijn toekomst. Verwachten precies allemaal dat Maresca een ramp gaat zijn bij City en die snel de telefoon gaan oppikken naar Vince toe.

Stuttgart lijkt meest concrete piste momenteel

Zolang De Cat maar niet bij De Melk wordt gezet.

Bon. On a serious note: Bayern had blijkbaar interesse in een gelijkaardig scenario maar dat zou de familie van De Cat niet willen gezien onzekerheid over Kompany zijn toekomst. Verwachten precies allemaal dat Maresca een ramp gaat zijn bij City en die snel de telefoon gaan oppikken naar Vince toe.

Stuttgart lijkt meest concrete piste momenteel
Ja, want over Stuttgart hebben ze wel zekerheid? :laugh: Wat is me dat weer voor een uitleg.

Als ik op dit moment ploegen moet opnoemen waar ik wel echt denk dat de coach er lang gaat zitten, dan is het wel Bayern met Kompany.

Ja, want over Stuttgart hebben ze wel zekerheid? :laugh: Wat is me dat weer voor een uitleg.

Als ik op dit moment ploegen moet opnoemen waar ik wel echt denk dat de coach er lang gaat zitten, dan is het wel Bayern met Kompany.
Verschil is dat hij bij Stuttgart mogelijks ineens in de basis zou staan, bij Bayern is het een meerjarenplan. En dan is de coach - die de familie kent - een heel belangrijke.

Zou daar toch niet zo zeker van zijn. Maresca is het slachtoffer dat na Guardiola moet komen. Je mag er denk ik bijna zeker van zijn dat Kompany daar de volgende zal zijn.

Hoe vreemd is die transfer van Gordon naar Barcelona. Rashford moet zich serieus genaaid voelen dat die terugmoet naar United.

Zou daar toch niet zo zeker van zijn. Maresca is het slachtoffer dat na Guardiola moet komen. Je mag er denk ik bijna zeker van zijn dat Kompany daar de volgende zal zijn.

Hoe vreemd is die transfer van Gordon naar Barcelona. Rashford moet zich serieus genaaid voelen dat die terugmoet naar United.
Ik zie in Kompany nu niet direct een persoon die zomaar Bayern gaat verlaten. Ook niet voor City. Hij is nog heel jong als trainer en die heeft nog tijd genoeg om op een dag Manchester City te coachen.

Kompany heeft een duidelijk project bij Bayern en die gaat enkel weg als hij 1) de CL heeft gewonnen of 2) zelfs ontslagen wordt door het bestuur. Daar ben ik echt heilig van overtuigd.

Ik zie Kompany niet snel midden in het seizoen vertrekken bij Bayern, maar de kans lijkt me toch ook wel groot dat die over een seizoen of 2 bij City zit.

Niet dat er geruchten in die richting zijn, maar ik zie Arsenal nog wel Rashford halen voor veel te veel geld.

Zijn sowieso in de markt voor een linksbuiten.

Kompany zal inderdaad nog even bij Bayern blijven denk ik. Nog minstens 1 seizoen. Nu is het ook niet de moment om naar City te trekken. Dat weet Kompany zeer goed.

Ivm De Cat: idealiter blijft hij nog een seizoen in BE ja. Al is RSCA misschien niet de beste club voor hem om veel bij te leren maar een andere club in BE zal het sowieso nooit worden. Dan is zo'n verkoop-met-terugverhuur naar RSCA evt wel een optie maar er zijn twee grote voorwaarden denk ik: 1) de poules van europees voetbal halen, en 2) er moet snel duidelijkheid komen omtrent de trainer daar. Als ze weer zo'n halve gare genre Hasi aanstellen, dan zou de kopende club daar wel eens van kunnen afzien. Dus ik verwacht - of beter: hóóp dat hij zal blijven, de europese qualifiers meespeelt en dan afhankelijk van bovenstaande twee voorwaarden vertrekt en al dan niet teruggehuurd wordt.

Worden? 😅

Real en Barca zijn 2 verschrikkelijk clubs geworden als het aankomt op hoe ze gerunt worden. Arrogantie ten top.
Er was veel goodwill opgebouwd door Ronaldinho. Toen leek Barça de leuke frivole club tegenover het Real dat alles maar koopt om succes te hebben.

Real wilt tenminste nog gewoon de sollen op tafel smijten.

Als ik Rashford was had ik zelf al een degout gekregen van Barcelona tbh. In essentie spelen ze met Rashford zijn toekomst als speler van Barça voor een luttele 13 miljoen pond, terwijl de vooraf bedongen prijs sowieso al extreem laag was voor een speler van zijn kaliber. En dan een absoluut fortuin betalen voor Gordon én een bod doen op Alvarez. Dat is zo onrespectvol tegenover élke andere betrokken partij.

Ge volgt het allemaal niet. Barcelona heeft de lonen serieus teruggeschroefd. Daardoor is er meer ruimte voor geld.

Volgens de geruchten zou Ajax dicht bij de komst van Ceballos (Real Madrid) staan. Zou normaal een versterking moeten zijn, maar heb altijd mijn twijfels bij spelers die bij een absolute topploeg spelen, maar ernaast zijn gevallen.

Terug
Bovenaan