Transferthread 2026 - 2027 (Binnenland)

Te lang gehouden? Zag die echt graag bezig en is 2 jaar langer gebleven dan verwacht. Als die echt in topvorm was liet die ook de rest beter en hoger spelen. Op vlak van doordraaien komt er geen andere 6 in de buurt uit onze competitie.

Moest de transfer uiteindelijk niet gebeuren en hij blijft zou ik er ook niet rouwig om zijn.

Goh, allemaal relatief natuurlijk. Boniface had zijn kruisbanden ook twee keer gescheurd, en daar heeft Union ook doodleuk 6M voor neergelegd toen.

In other news, nog een gratis winger op weg naar Leuven en net zoals bij Lawrence steken we wat grotere clubs de loef af. En nog beter, we gaan er mogelijk in slagen om Ikwuemesi te verkopen aan Derby. Voor 4 miljoen. :lol:
Hij legt vandaag zijn medische testen af, is dus rond.

Ordoñez middenvoetbeen gebroken op het wk, ziet dus een transfers door zijn neus geboord naar alle waarschijnlijkheid.

Hopelijk krijgt hij van het bestuur de belofte te mogen vertrekken in de winter.

Jammer dat zo een enorm talent hier niet heeft kunnen spelen voor een prijs. Maar ja, dat maken we wel meer mee. Al was Bilal er heel kort bij.
Als we eindelijk eens die stap zetten, zal dat ook wel minder gebeuren. Dan maar hopen dat ons volgende goudklompje een prijs haalt, nl. De Wannemacker.

Jammer dat zo een enorm talent hier niet heeft kunnen spelen voor een prijs. Maar ja, dat maken we wel meer mee. Al was Bilal er heel kort bij.
Als we eindelijk eens die stap zetten, zal dat ook wel minder gebeuren. Dan maar hopen dat ons volgende goudklompje een prijs haalt, nl. De Wannemacker.
Over De Wannemacker gesproken: heeft Genk de memo niet ontvangen dat minderjarigen niet met gokreclame op hun shirt mogen spelen?

Kan iemand dat eens doorgeven aan de verantwoordelijke?

De FB-pagina van Genk postte zelfs een foto van zijn debuut met gokreclame op de rug: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1294799292795566&set=pb.100067965236369.-2207520000&type=3

Hetzelfde geldt voor jullie keeper Brughmans. Ook constant met gokreclame op zijn shirt als minderjarige.
Maar ok, die is nu een maandje geleden 18 geworden dus voor komend seizoen is dat geen issue meer.

Over De Wannemacker gesproken: heeft Genk de memo niet ontvangen dat minderjarigen niet met gokreclame op hun shirt mogen spelen?

Kan iemand dat eens doorgeven aan de verantwoordelijke?

De FB-pagina van Genk postte zelfs een foto van zijn debuut met gokreclame op de rug: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1294799292795566&set=pb.100067965236369.-2207520000&type=3

Hetzelfde geldt voor jullie keeper Brughmans. Ook constant met gokreclame op zijn shirt als minderjarige.
Maar ok, die is nu een maandje geleden 18 geworden dus voor komend seizoen is dat geen issue meer.
Had de pro league dat zelfs niet aangescherpt tot u21?

Had de pro league dat zelfs niet aangescherpt tot u21?
Vanaf 01/01/2025 is het inderdaad illegaal op shirts jonger dan 21. Strenger nog dan ik dacht. Maar ik herinner me spelers bij Anderlecht en Club die zonder dergelijke reclame speelde.

Bij Genk liggen ze nog te slapen precies.

Genk zal wel (net zoals enkele andere clubs in onze competitie) hun loopholes kennen. Zo niet, waren we er al lang op gepakt.

Van mij mag het alleszins compleet verboden worden. Beetje belachelijk zelfs om daar een leeftijd op te plakken. Doet me denken aan die overgangsperiode qua rookverbod toen we in ons jeugdhuis tot een bepaalde lijn in het gebouw niet mochten roken en vanaf die lijn wel.

Die van Antwerpen spelen ook met de -18 spelers gewoon met Circus Daily.
Als ze het toelaten met het tweede merk van de gokbedrijven, is het zogezegd geen gokreclame. En dan kan je beter het logo er op laten staan, anders geven ze eigenlijk weer impliciet toe dat het gokreclame is (wat het is, maar bon..).

Het is inderdaad tot 21 jaar trouwens. Je mag tegenwoordig ook pas gokken vanaf je 21 bent, daaronder niet. Reclame mag zich dus niet op -21 richten.

Terug
Bovenaan